Kompanije Audi i Porsche opozvaće 6.676 električnih modela zbog potencijalnih rizika od požara, dok je u centru problema moguće curenje unutar baterijskog pakovanja, koje može dovesti do termalnog događaja...
Dva nemačka brenda planiraju da u lokalnim predstavništvima provere sve modele podložne ovoj grešci i zatim pokrenu skupoceni projekat zamene kompletnih baterijskih pakovanja ukoliko se za tim ukaže potreba.
Sudeći prema kompaniji Porsche, njeni inžinjeri su postali svesni ovog problema prošle godine zbog izveštaja o redukovanim vrednostima izolacije u pojedinim Taycan baterijama. Kako je dalje zaključeno, prodor tečnosti u baterije predstavljao bi glavnog krivca za ovo. U septembru prošle godine, ovaj proizvođač je krenuo da ugrađuje dodatne zaptivače na svojim baterijskim proizvodima u okviru pogona dobavljača kako bi se ispravio ovaj problem.
U martu ove godine Porsche je dobio vesti o tome da pojedini automobili na svim tržištima još uvek poseduju ovaj problem sa curenjem tečnosti uprkos tome što je Terson zaptivač bio na mestu. Kako je istraga na ovu temu nastavljena, prošlog maja promenjeni su proizvodni protokoli baterijskih pakovanja kako bi se uključio odmah ovaj sistem zatvaranja. Od tada, nemački brend nije dobio ni jedan izveštaj o niskim vrednostima otpornosti i probijanju tečnosti u svojim baterijama.