Pogledajte kako nastaje japansko hot hatch čudo Honda Civic Type R

Honda Civic Type R modeli se već dugo smatraju najzabavnijim hot hatch modelima na tržištu, dok sa novom FL5 generacijom japanski proizvođač donosi zaista izvanredne automobile performansi...

Svaki pojedinačni Civic Type R model nastaje u Yorii japanskoj fabrici slavnog brenda. Međutim, nije svaka komponenta Civic Type R modela kreirana u njoj. Zapravo, samo srce ovog modela, njegov dvolitarski turbo četvorocilindraš, proizvodi se u Anna Engine fabrici u Ohaju, sa šestostepenim manualnim menjačem koji stiže iz Suzuka pogona kompanije Honda.

Slavni japanski proizvođač ove komponente potom šalje u Ogawa fabriku, gde se one sklapaju zajedno i isporučuju u Yorii. Ova ustanova je zadužena za ostatak proizvodnog procesa, koji startuje sa farbanjem karoserije Civic Type R modela poliuretanskim gornjim slojem, dok se roboti koriste kako bi se osiguralo da vrata, hauba i gepek funkcionišu kako bi trebalo. Nakon ovoga, ugrađuju se ključni delovi, zajedno sa prednjim i zadnjim branicima.

Kada Civic Type R automobil stigne do zadnje faze na proizvodnoj liniji, on prolazi kroz sveobuhvatnu kontrolu kvaliteta, uključujući i potpuno podešavanje vešanja. Poslednja generacija ove usavršene verzije K20C1 turbo četvorocilindraša dobra je za 315 ks pri 6.500 rpm i 420 Nm obrtnog momenta između 2.600 i 4.000 rpm.

Blage prednosti po pitanju performansi u poređenju sa originalnom jedinicom postignute su promenama u veličini, obliku i broju turbinskih lopatica u turbo-punjaču. Kompanija Honda je takođe povećala i usisnike vazduha, opremivši nove modele efikasnijim izduvnim granama.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group