Online prodaja polako preovlađuje

E-commerce nije novina, pogotovu ne u zemljama kao što je Kina...

 

U Kini, polako ali sigurno, online kupovina novih automobila preuzima primat nad tradicionalnim metodama. 

Lokalni prodavac Geely je oceni da je prodao preko 3000 automobila u 2014. online, 5 godina nakon što su pokrenuli e-commerce platformu. "uticaj interneta na poslovanje je bio veliki uspeh za naću kompaniju", rekao je Ashey Sutcliffe.

Paul Hu, direktor marketinga za VW grupu u Kini je bio još direktniji: "E-commerce polako postaje glavni kanal u automobilskoj industriji. Prema mom mišljenju, online prodaja će uskoro dostići 10% u Kini". 

Tradicionalni dileri su i dalje u igri. Shangai Volkswagen prodaje automobile online kroz nekoliko sajtova, gde kupci mogu da pokrenu proces kupovine automobila, ali se ona zaključuje na sajtu dilera. 

Kyle Dickie, CEO Sewells grupe misli da "će definitivno biti promena u sistemi prodaje automobila, ali ne tako brzo, barem kada je Kina u pitanju. Ovde, kupci i dalje dosta veruju prodavcima i žele direktnu interakciju".

Širok izbor koji e-commerce donosi će doneti dosta problema lokalnim dilerima u Kini, zbog politike promocije određenih modela, koji zbog online kupovine možda neće biti interesantni kupcima. Proširivanje ponude dovodi do toga da će dileri morati što pre da se uključe u ovu vrstu trgovine, ili da kroz nekolik godina zatvore svoje prodavnice. 

O.R.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group