Novi električni Volkswagen model ipak stiže u okviru Golf porodice

Volkswagen je spreman da predstavi osveženu osmu generaciju Golf modela, ali potpuno nevezani i potpuno električni model takođe bi mogao poneti ovu istorijsku oznaku...

Koncept predstavlja ulaznu varijantu električnog kompakta koja će navodno debitovati sledećeg marta, sa GTI varijantama koje bi trebalo da uslede nakon nje u maju i konačnom proizvodnom verzijom koja će stići 2025. godine.

Iako je predstojeća EV verzija prethodno nazivana ID.2, novi izveštaji Autocar publikacije sugerišu da bi ona umesto toga mogla stići sa Golf oznakom. Hečbek nultih emisija štetnih gasova biće ponuđen zajedno sa Golf modelima motora unutrašnjeg sagorevanja tokom nekoliko narednih godina, tako da bi drugačije ime, kao što je ID.Golf, imalo daleko više smisla. Električni model neće izgledati kao ID.Life koncept iz 2021. godine koji možete videti iznad, jer su se zvaničnici nemačkog brenda opredelili za potpuno drugačiji pristup po pitanju dizajna.

Već nam je poznato da će kockasti 2021 VW ID.Life koncept biti u potpunosti redizajniran u proizvodnoj seriji, jer čelnici brenda nisu bili srećni zbog loših kritika koje su dobili. Danas je potvrđeno da će za stilizaciju novih električnih automobila biti zadužen bivši dizajner kompanije Bentley, Andreas Mindt, koji je nedavno preuzeo ulogu šefa ovog odeljenja u Volkswagen kompaniji, menjajući Jozefa Kabana. Ljudi upoznati sa temom tvrde da će eksterijerni dizajn nove linije biti inspirisan Golf IV modelima, radije nego trenutnim ID opsegom.

Sudeći prema insajderskim izvorima, Golf brendirani električni modeli meriće oko 4.250 mm u dužini. Ukoliko se ovo ispostavi tačnim, to će nove automobile učiniti dužim od Polo varijanti sa motorima unutrašnjeg sagorevanja, odnosno vrlo blizu 4.261 milimetru koliko ima potpuno električni ID.3, koji takođe dobija osveženo izdanje ove godine. Radi poređenja, bitno je napomenuti da se trenutna, osma generacija VW Golf modela proteže do 4.284 milimetra.

Pored toga, Volswagen je navodno odlučio da ne koristi GTX oznaku na svojim budućim električnim modelima performansi, umesto toga se opredelivši za dobra stara GTI slova. U ovom kontekstu, prema glasinama, ID.Golf bi trebalo da dobije i GTI hotheč varijantu koja bi mogla da koprira specifikacije mehaničkog blizanca Cupra UrbanRebel modela i stane jedno mesto ispod napucane VW R serije. Koncept predstojeće džepne rakete nemačkog branda najverovatnije će debitovati početkom sledećeg maja, kada će Worthese GTI događaj biti održan.

Za ulazne varijante VW očekuje da budu smeštene na poboljšanoj MEB Plus arhitekturi i poseduju litijum-jonske, fosfatno prizmatične baterijske ćelije, jedan električni motor - iako će obezbediti podršku za duplu postavku u budućnosti - i brzo punjenje do 200 kW. Predstojeća električna serija kompanije VW biće sklapana u Martorel fabrici u blizini Barselone, zajedno sa Cupra UrbanRebel i drugim EV modelima slične veličine kompanije Škoda.

Nadamo se da ćemo u narednih nekoliko nedelja saznati nešto više o VW ID. Golf seriji, kojoj se, prema poslednjim informacijama, dan premijere može videti na horizontu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group