Nissan i Italdesign stvaraju ultimativni GT-R

Nissan je predstavio GT-R50 model kreiran u saradnji sa kompanijom Italdesign, prototip baziran na 2018 GT-R Nismo modelu i u čast pola veka ikoničnog japanskog sportskog modela i saradničkog brenda...

GT-R slavi pedest godina proizvodnje, a kompanija Nissan je u čast ovog velikog jubileja stupila u saradnju po prvi put sa Italdesign kućom, kako bi kreirala "neograničeni" GT-R. Italdesign je razvio, projektovao i izgradio prvi unikatni prototip koji će debitovati u Evropi sledećeg meseca.

Nova karoserija GT-R50 automobila dobila je prepoznatljive zlatne detalje, novu haubu, sa nešto više izraženijim dizajnom prednjeg dela, tanke LED farove, nižu i strmiju krovnu konstrukciju sa zadnjim prozorom i duplim plutajućim štop svetlima, šupljih centralnih delova, između ostalog.

Ovaj prototip je finiširan sa nečim što Nissan zove “Liquid Kinetic Gray” boja, praćena sa “Energetic Sigma Gold” akcentima, dok su točkovi modela specijalno kreirani u veličini od 21 inča.

Putnička kabina je takođe besprekorno dizajnirana, sa kontrolnom tablom novog dizajna, koja ne poseduje ekran informativno zabavnog sitema radi čistijeg izgleda i preglednosti digitalnih merača. Tokom kreiranja enterijera upotrebljena su dva različita karbonska finiša, na centralnoj konzoli, instrument panelu i linijama vrata.

Po pitanju motora, limitless GT-R bi trebalo da ponudi samo najbolje. To je po svemu sudeći twin-turbo V6 ručno sklapana jedinica, redizajnirana od strane NISMO odeljenja, sa većim GT3 sportskim specifikacijama, turbinama, interkulerima, ojačanom radilicom, klipovima, klipnjačama i ležajevima, uljnim pumpama visokog protoka, redizajniranim profilom radilice, većim ubrizgavanjem i optimizovanijim unosa goriva i izduvnim sistemom. Rezultat svega predstavalja 710 ks pri 7.100 rpm i 780 Nm obrtnog momenta, između 3.600 i 5.600 rpm.

Šestostemeni menjač duplog kvačila maksimalno je ojačan, dok daleko jači diferencijal i vratila modela osiguravaju da ova masivna snaga bude bezbedno prenešena na sva četiri točka. Vešanje ovog prototipa poseduje Bilstein DampTronic prilagodljive amortizere.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group