Nemačka vlada osuđuje poslednju zloupotrebu autobana

Samo zbog toga što je moguće dostići avionski visoke brzine na nemačkom autobanu, ne znači bi ljudi to trebalo da rade, sudeći prema nemačkom ministru saobraćaja, koji je kritikovao češkog milionera koji je nedavno uradio upravo to...

Ministar je u izjavi datoj Associated Press agenciji naglasio kako on odbija da prihvati bilo kakvo ponašanje na putu koje može dovesti ili dovodi do ugrožavanja učesnika u saobraćaju. Ovakav komentar došao je kao reakcija na nedavno postavljen video Radima Pasera, vlasnika Bugatti Chiron modela koji je pokušao da dostigne maksimalnu brzinu svog ljubimca na autobanu.

„Svi korisnici puta moraju biti ograničeni određenim pravilima i saobraćajnim regulacijama“, napisao je nemački ministar. Samo zbog toga što ova sekcija autoputa ne poseduje ograničenje brzine, ne znači da se na njoj ljudi mogu voziti brzo koliko žele, oglasila se nemačka vlada.

Snimci objavljeni u novembru prošle i januaru ove godine, predstavljaju nam vozača koji ubrzava do 417 km/h, što je samo dva kilometra na sat kraće od elektronski limitiranog ograničenja brzine ovog modela. U opisu snimka, češki milioner je izjavio kako je bezbednost prioritet tokom ovakve vožnje i da je tokom snimanja svog prvog pokušaja on odabrao deonicu puta koja je prava deset kilometara, nudeći punu preglednost i širinu od tri trake.

Nemački ministar saobraćaja, međutim, ističe pravilnik koji zaista zabranjuje vožnju u ovako opasnom maniru, pa čak i na autobanu. „Svako ko učestvuje u saobraćaju mora se ponašati na način koji ne ugrožava druge ljude, dovodi u opasnost, remeti ili stvara neprijatnosti više nego što je neizbežno u datim okolnostima“, stoji u nemačkom zakonu o saobraćaju.

Ovaj zakon takođe zahteva od vozača da voze samo onoliko brzo koliko omogućuje automobilu da ostane pod konstantnom kontrolom. Brzinske trke koje su do sada izvođene na nemačkom autobanu pokreću sveopštu debatu o potencijalnom uvođenju ograničenja brzine na ovoj sekciji koja ne poseduje limite. Predlog je definisan kao ekološka mera koja bi onemogućila automobilima da troše velike količine goriva koje su im potrebne kako bi razvili ove brzine, a novi pravilnik bi ograničio brzinu vozača na autobanu na 130 km/h.

Predlog donešen od strane Zelene stranke tokom prošlih izbora u Nemačkoj, potpuno visi u vazduhu i nije potpuno jasno koliko će uspešan biti u stvaranju ove promene, mada bi mogao pomoći ukoliko vozači nastave da iskorišćavaju pravila ovog autoputa.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group