Ovde se rađa Bugatti Chiron

Dugačak put stoji između naručivanja modela Bugati Chiron i dostave jednog od najskupljih vozila na svetu, a celokupan proces uglavnom traje do devet meseci, u zavisnosti od nivoa ličnih zahteva.

Sa velikim brojem baznih izbora koji uključuju selekcije između 23 limarijske boje, 8 karbonskih varijanti, 31 različite boje kože, 8 alkantara nijansi, zajedno sa 30 vrsta šavova, 18 patosnica i 11 tonova pojasa, nikako nije lak zadatak odlučiti kako će vaš budući superautomobil na kraju izgledati.

I, ako sve to nekome nije dovoljno, kompanija Bugati takođe nudi i hiljade drugih individualnih kombinacija boja, zajedno sa ostalim opcijama dizajna, kao što su inicijali vlasnika na dnu zadnjeg spojlera, zadnjoj strani naslona za glavu u enterijeru i slično.

Onda kada se budući vlasnik opredeli za čitav svoj paket i potpiše ugovor, Bugatti će postaviti svoj model na točkove i raditi na zveri otprilike šest meseci u jednom magičnom mestu znanom kao Atelier. Ovo je proizvodna jedinica ovog brenda smeštena u Molšeimu, Asaceu, Francuskoj, koja je dom ovog proizvođača još od osnivanja brenda 1909. godine.

Atelier je mesto gde Veyron i svi njegovi derivati oživljavaju i ovde kompanija Bugatti poseduje 20 radnika koji sastavljaju svetski najmoćniji, najbrži, najluksuzniji i najekskluzivniji proizvodni super sportski automobil, od 1.800 individualnih delova, unutar zgrade koja se prostire na više od 1.000 metara kvadratnih.

Celokupan proces kreiranja modela Bugatti Chiron prolazi kroz 12 faza, od kojih ni jedna ne uključuje pokretne trake i robote, sa početnim stavkama izgradnje i sklapanja pokretačkog sklopa koji je opskrbljen delovima iz fabrike motora VW grupacije u Salzgiteru.

N.Đ.

  • Ključne reči:

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group