Lexus predstavlja svetski luksuzni brend

Više slika

Više slika

Lansiranje novog Lexus LC luksuznog kupe automobila predstavljalo je veoma značajan momenat i napredni tehnološki dodatak globalnom opsegu kompanije Lexsus...

Vizuelni uticaj dizajna ovog modela i njegove neverovatne performanse dolaze kao manifestacija radikalne promene Lexus brenda koij se itekako razvio tokom nekoliko poslednjih godina. U automobilskim terminima, Lexus je i dalje mlad brend, star gotovo tri decenije, ali za to kratko vreme percepcija luksuza se u njegovom značenju promenila. 1989. godine ljudi bi izabrali prestižan automobil kao statusni simbol. Danas, koncept luksuza razvija se u stanje uma, koje ceni vrednosti kvaliteta i ekskluzivnosti, ne samo u stvarima, već i iskustvu, pomešanom sa socijalnom interkcijom.

Jedan od kvaliteta koji najviše razdvaja kompaniju Lexus od kada je ušla u veoma krajnje konkurentno polje luksuznih automobila, jeste njena privreženost razvijanju korisničke usluge visokog nivoa i standarda. Filozofija ovog brenda bazira se na Omotenashi, reinterpretaciji i razvijanju najboljih tradicija japanske gostoljubivosti i tretiranju kupaca kao što biste to činili sa gostima u svom domu, pažljivim razmatranjem njihovih potreba i preferenci. Rezultat ovakvog poslovanja predstavlja neverovatno personalizovano iskustvo i pristup biznisu koji je doneo kompaniji Lexus više nagrada zbog zadovoljnih mušterija širom sveta.

Ovako čvrst temelj na koji se Lexus sada oslanja prenosi svoje radove izvan automoto industrije u nove arene, u kojima se neguju i nadahnjuju inovacije, kreativnost i zanatske veštine. Na primer, u svetu internacionalnog dizajna, kompanija Lexus postala je vodeći saigrač Milan Design Week događaja još od 2005. godine. Takođe, kompanija predstavlja domaćina godišnjem takmičenju velikih talenata i ovim potezom predstavlja specijalno kreirane radove koji se zasnivaju na njenoj ličnoj dizajnerskoj filozofiji.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group