Legendarna trkačka mašina Grupe A Lancia Delta Integrale

A Grupa svetskog reli šampionata definitivno ne dobija pažnju niti poštovanje kao što je to bio slučaj sa B klasom ispunjenom adrenalinom i akcijom, ali je svet ipak krenuo da menja mišljenje o ovoj eri automobilskog sporta i Kris Haris smatra da zna zbog čega je to slučaj...

Popularni stručnjak za automobilsku istoriju i auto-industriju prosto se razneži tokom vožnje Lancia Delta Integrale Group A modela iz 1991. godine, jer on zapravo nije obična Lancia Delta mašina, već veoma poseban automobil i poslednja jedinica italijanskog brenda koja je ikada osvojila reli, sa listom vozača iza sebe koji nije ništa manje zadivljujuća od prethodno pomenute činjenice.

Pošto je ovo bio radni/test automobil, ali i takmičarska jedinica ujedno, za njenim volanom našli su se Juha Kankunen, Didier Auriol, Andrea Aghini, Ari Vatanen, Marku Alen, Stig Blomkvist, Fransoa Delekur i Karlos Sainz stariji. Poslednji vozač je upravo čovek koji stoji iza popularnog Youtube kanala, sada nam ga premijerno predstavljajući.

Činjenici da je ovaj model ostao utegnut, pored dobre fabričke izrade, pomaže i to što je nedavno restauriran u saradnji sa dvostrukim svetskim šampionom Mikijem Bjazionom. Projekat je uključio ponovno farbanje automobla i osvežavanje originalne Repsol liverije upotrebom orignalnih boja dizajniranih za ovaj model krajem 1992. godine. Na njemu su čak i Michelin lepljive sportske gume potpuno originalne, što samo znači da su tu primarno u izložbene svrhe.

Za pokretanje ovog sportaka zadužen je dvolitarski turbo četvorocilindraš u ravni, ali kako Haris naglašava, sva WRC ograničenja sa ove jedinice su uklonjena tako da ona sada stvara 370 ks. Ova snaga odlazi na sva četiri točka putem šestostepenog Lancia Abarth R90 menjača.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group