Kontraverzne nove prednje maske kompanije BMW ne idu nikuda

Debata vezana za sverastuću prednju masku BMW automobila, nastavlja da bukti, ali nemački proizvođač tvrdi kako nema nameru da preusmeri svoj pravac od trenutnog kontraverznog dizajna...

Tokom nedavnog intervjua, potpredsednik dizajnerske grupacije kompanije BMW, Adrian van Hojdonk, zajedno sa glavnim čovekom BMW dizajna Domagojom Dukecom, definisao je izgled novih prednjih maski, izjavljujući da su one posebno kreirane kako bi se isticale.

"Ukoliko želite da stvorite nešto što će biti potpuno drugačije, onda to mora biti prepoznatljivo i unikatno", izjavio je Dukec. "Ako vaš cilj predstavlja slanje poruke određenim kupcima, vi se morate isticati. Naš cilj nije da udovoljimo svima na svetu, već isključivo našim kupcima. Sve od njih počinje i na njima se završava."

BMW ističe da u okviru svog neočekivanog porasta prodaje od 3,2 procenta tokom prošle godine, može biti dokazano da kontraverzni stil novih prednjih maski nije prošao loše kod kupaca. Međutim, Van Hojdonk je otišao korak dalje i priznao da se nemački brend mnogo borio sa priznanjem svog prošlog dizajnerskog pravca tokom pomeranja kompanije u novoj struji ka inovativnom stilu novih prednjih maski.

"Postoje određene prepreke kada je vaš stari proizvod toliko uspešan, a upravo su se sve one dogodile i nama", izjavio je Holanđanin. "Ukoliko vaš tržišni uspeh nije prisutan, onda morate menjati stvari. Ovo je veoma stresna situacija za kompaniju u obrnuto srazmernom maniru. Bolje je imati ovu vrstu pozivitvnog pritiska, nalik ovoj kontraverzi, koja na kraju može postati daleko korisnija u ukupnom tržišnom uspehu i univerzalnom prihvatanju promena."

Tokom vremena, sportski BMW modeli dobiće vertikalne prednje maske baš kao i novi M3 i M4 automobili dok će električna vozila bavarskog brenda dobiti nove prednje maske slične onim na iX seriji, u varijantama koje poseduju ugrađenu prateću opremu uključujući i senzore sistema autonomne vožnje. Budući sedan modeli posedovaće nešto uže prednje maske, kako bi se jedinice različitih serija dodatno razlikovale jedna od druge.

"Proširujemo ponudu našim sadašnjim i budućim kupcima. Ovo je tajna prodaje većeg broja vozila. Jednostavno ne možete prodati više istih modela iz različitih serija", zaključio je Hojdonk.

N.Đ.

Izvor: BMW

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group