Kompanija Tesla ponovo pred sudom zbog optužbi za obmanu kupaca

Više slika

Više slika

Autonomne karakteristike u automobilima kompanije Tesla ponovo su pod udarom kupaca i javnosti...

Ovoga puta, podigla se kuka i motika protiv autonomnih karakteristika u Model X liniji, za koju kupci tvrde da je lažno reklamirana u okviru mogućnosti njenih Autopilot i Full Self Driving sistema koji dolaze sa automobilima.

Brigs Matsko tvrdi da je kompanija Tesla promovisala svoje autonomne karakteristike kao već potpuno funkcionalne ili kao da su odmah tu iza ugla, uprkos tome što su njeni ljudi znali da to nije istina. Kako ovaj čovek tvrdi, Tesla brend je pokrenuo kampanju kako bi generisao uzbuđenje i zainteresovanost vezano za opseg svojih električnih modela, privlačeći investitore, naduvavajući cenu deonica, prodajući više autombila time izbegavajući bankrot.

„Tesla još uvek mora proizvesti bilo šta što može makar približno prići potpuno autonomnim automobilima“, izjavio je Matsko, koji je platio pet hiljada dolara dodatno kako bi dobio svoj Model X iz 2018. godine sa Enhanced Autopilot opcijom.

Optužba je popunjena u federalnom sudu u San Francisku i od kompanije zahteva odštetu za vozače koji su kupili ili iznajmljivali bilo koja vozila kompanije Tesla opremljena Autopilot, Enchanced Autopilot ili Full Self-Driving paketima, preneo je Rojters. Kompanija Tesla je prethodno javno iznela da njene autonomne tehnologije i dalje zahtevaju vozačevo prisustvo, potpunu pažnju i spremnost da preuzmu kontrolu automobila.

Matsko je takođe kritikovao i način na koji kompanija Tesla izbacuje ažuriranja svojih softvera, koja u suštini pretvaraju svoje vlasike u netrenirane test inžinjere, od kojih su pojedini primetili da njihovi modeli motaju ka saobraćaju iz suprotnog pravca ili ne uspevaju da skrenu uprkos tome što upravljaju autonomno.

Ova parnica je samo poslednji u nizu napad na autonomne tehnologije kompanije Tesla, jer je nešto ranije ove godine Kalifornijsko odeljenje za motorna vozila popunilo tužbu protiv navodnih preterivanja prilikom reklamiranja mogućnosti autonomnih tehnologija u njenim automobilima.

Tu je i NHTSA organizacija koja je otvorila trideset i osam istraga vezanih za slučajeve sudara Tesla automobila od predstavljanja njihovih autonomnih tehnologija 2016. godine, pomno prolazeći kroz brojne incidente u kojima su vozila ovih kompanija odnosila živote.

Tesla nastavlja da izbacuje ažiriranja za svoje softvere malom broju selektovanih vlasnika kako bi testirali FSD Beta izdanje, istovremeno tvrdeći da će potpuno autonomne vozačke tehnologije biti dostupne svakom Tesla vozaču koji ih bude želeo do kraja ove godine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group