Francuski proizvođač hiperautomobila, kompanija Bugatti, imala je jednom prilikom u planu da proširi svoju ponudu potpuno električnim SUV modelom...
Pre nešto više od nedelju dana pojavile su se vesti da je Mate Rimac lično izjavio da SUV ne postoji kao opcija ni u najluđim snovima. Sada, nekoliko novih izveštaja dodatno objašnjavaju razloge za ovu promenu u poslovnim okvirima. Ekskluzivnost je nešto što se vezuje za ime Bugatti, tako da oni definitivno neće talasati sa modelima visokog volumena.
Autocar publikacija je prva prenela da je direktor dizajna kompanije Bugatti odlučio da proširi ponudu brenda SUV modelima: „Uvek tragamo za idejama koja bi druga linija naših modela mogla da bude“, izjavio je Ahim Anšajt. „Međutim, u jednom trenutku se takođe možemo zamisliti i upitati da li zapravo izdajemo svoje principe i prodajemo se kao brend. Šta raditi sa ovim neprocenjivim logoom? Da li bi korak kao što je ovaj bio previše brutalan, prodati logo za neke cifre?“.
„Široka proizvodnja nikada nije bila važna za Bugatti i ukoliko krenemo ovom rutom, verovatno će nam trebati i vodeći modeli, koji su još ekskluzivniji. Ukoliko neko izbaci svakodnevni drugi serijski model, uvek sam otvoren ka balansiranju stvari, ali nikako ne smemo zaborativi korene kompanije ili potrebu za kreiranjem još veće ekskluzivnosti. Ovo znači da, ukoliko se opredelimo za nešto veći volumen proizvodnje, potrebno je doneti još veću ekskluzivnost sa druge strane, tako da ono što ostvarimo može ostati ključni proizvod koji će balansirati stvari“, dodao je direktor.