Kompanija Bugatti definitivno odustaje od SUV modela

Francuski proizvođač hiperautomobila, kompanija Bugatti, imala je jednom prilikom u planu da proširi svoju ponudu potpuno električnim SUV modelom...

Pre nešto više od nedelju dana pojavile su se vesti da je Mate Rimac lično izjavio da SUV ne postoji kao opcija ni u najluđim snovima. Sada, nekoliko novih izveštaja dodatno objašnjavaju razloge za ovu promenu u poslovnim okvirima. Ekskluzivnost je nešto što se vezuje za ime Bugatti, tako da oni definitivno neće talasati sa modelima visokog volumena.

Autocar publikacija je prva prenela da je direktor dizajna kompanije Bugatti odlučio da proširi ponudu brenda SUV modelima: „Uvek tragamo za idejama koja bi druga linija naših modela mogla da bude“, izjavio je Ahim Anšajt. „Međutim, u jednom trenutku se takođe možemo zamisliti i upitati da li zapravo izdajemo svoje principe i prodajemo se kao brend. Šta raditi sa ovim neprocenjivim logoom? Da li bi korak kao što je ovaj bio previše brutalan, prodati logo za neke cifre?“.

„Široka proizvodnja nikada nije bila važna za Bugatti i ukoliko krenemo ovom rutom, verovatno će nam trebati i vodeći modeli, koji su još ekskluzivniji. Ukoliko neko izbaci svakodnevni drugi serijski model, uvek sam otvoren ka balansiranju stvari, ali nikako ne smemo zaborativi korene kompanije ili potrebu za kreiranjem još veće ekskluzivnosti. Ovo znači da, ukoliko se opredelimo za nešto veći volumen proizvodnje, potrebno je doneti još veću ekskluzivnost sa druge strane, tako da ono što ostvarimo može ostati ključni proizvod koji će balansirati stvari“, dodao je direktor.

Ovi komentari su bili direktno vezani za sve one koje je izneo bivši vlasnik kompanije Bugatti, Stefan Vinkelman, koji je sada glavni čovek kompanije Lamborghini, po drugi put. Tada je on govorio o Bugatti SUV modelima, za koje je tvrdio da će ponuditi potpuno drugačiju misiju svojim različitim oblikom i da će elektrifikacija biti pravi pristup prilikom njihovog kreiranja.

Iako je ovo možda bilo istina u to vreme, deluje kao da je partnerstvo sa proizvođačem električnih hiperautombila, hrvatskom kompanijom Rimac, potpuno opozvalo ove planove i da neće biti kreirano ništa sem najekskluzivnijih mogućih hiperautomobila kao i do sada.

Ovo je svakako potez koji se nalazi u samom jezgru ovog brenda i krilatice ’ukoliko je uporedivo, onda to više nije Bugatti’. Nevezano sa tim koliko bi potencijalni SUV bio poseban, teško da bi bio potpuno neuporediv sa ponudama drugih proizvođača, dok nasuprot tome, automobili kao što je Bugatti Mistral roudster nemaju apsolutno ni jednog direktnog konkurenta na tržištu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group