Koliko vlasnika košta Lamborghini Murcielago nakon 418.429 pređenih kilometara

Jedan popularni Lamborghini Murcielango nezvanični je nosilac titule primerka sa najvećom kilometražom na svetu koji je ikada izašao iz fabrike u Sant’Agata Bolonjeze, sa odometrom koji trenutno prikazuje blizu 418.000 pređenih kilometara...

Potpuno narandžasta prva generacija Lamborghini Murcielago modela zvanično je poznata kao dugoročni član flote britanskog EVO magazina i pripada Simonu Džordžu, suvlasniku kompanije koja nudi uživanje u iskustvu vožnje superatuomobila. Zapravo, ovaj superautomobil je bio korišćen kao egzotični model za iznajmljivanje, sa korisnicima koji su mogli da ga voze po trkačkim stazama i u svakodnevnim uslovima, pokrivajući i do 966 kilometara nedeljno i preko devedeset događaja godišnje.

Kao što već možete pretpostaviti, svakodnevna vožnja V12 Lamborghini modela i njegova upotreba u svrhe iznajmljivanja znači da su njegovi troškovi održavanja astronomski. Sudeći prema vlasniku koji je rentirao ovaj Lamborghini brojnim novinarima, u nežnom krstarenju moguće je izaći sa cifrom od 13 mpg, na premijum bezolovnom gorivu, naravno.

Ostatak statistike je podjednako impresivan, jer je svake godine ovo čudovište iz Murcielaga zahtevalo četrnaest kompleta guma, od kojih svaki košta oko 1.150 evra, sa kočionim kleštima čija je zamena potrebna gotovo svakoga puta. Kočioni rotori se menjaju na svakih 32.000 kilometara, a njihova cena iznosi 1.300 evra po kompletu.

Kada se u obzir uzme količina i priroda vožnje koja je uključena, ne predstavlja nikakvo iznenađenje što je ova mašina već na svom osmom kvačilu, čije procedure zamene zahtevaju vađenje motora. Pošto su motor i menjač originalni segmenti automobila, njegova 12 mašina zvanično je prošla kroz tri vrhunske rekonstrukcije.

Naravno, ovde nije samo reč u promeni tečnosti i menjanju potrošnih delova, jer je krajem 2012. godine jedna mušterija izgubila kontrolu nad ovim superautomobilom zbog vlage na stazi tokom jednog događaja, zbog čega je moćni Lamborghini završio sa nosem u drvetu. Na svu sreću, ovom prilikom niko nije povređen, ali je superautomobil ostao sa ulubljenom krovnom konstrukcijom i iskrivljenom šasijom. Četiri godine i više od 115.000 evra kasnije, ovaj Murcielago je bio nazad na putu, sa vlasnikom koji ga je povukao iz svoje flote i koristio kao svakodnevni automobil.

Kako vlasnik procenjuje, od 2004. godine, njegov Lamborghini je popio goriva u vrednosti većoj od 160.000 evra i prošao je kroz 84 ciklusa zamene guma, u ukupnoj vrednosti od 97.400 evra. Ukupan saldo servisiranja, koji uključuje i remontovanje agretaga, procenjuje se na 64.000 evra, osiguranje dodaje još 19.000, zajedno sa uličnim taksama od oko 25.000 evra. Kada se sve ovo sabere, dobija se saldo sa cifrom od oko 482.400 evra, bez uzimanja u obzir stvari kao što je amortizacija.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group