Rojters navodi da je China Automotive Engineering Research Institute (CAERI) razvio sistem koji analizira puteve razmene podataka putem uređaja komunikacione detekcije, koji prati podatke postavljene putem mreže, kao i sve podatke koje vozila generišu u test okruženjima. Ovo je prvi sistem ove vrste u zemlji i već je testiran na vozilima proizvođača kao što su Tesla, Audi, Daimler i Land Rover.
Kineska vlada sve više je zabrinuta zbog količine podataka koje novi moderni automobili proizvode i pribojava se da bi ove infromacije mogle biti iskorišćene od strane privatnih stranih kompanija. Sa svim tim na umu, Kina je nedavno predstavila novi bezbednosni zakon, tako da je kompanija Tesla prva dobila naređenje da korisničke i ostale podatke provlači kroz lokalne baze i skladišta. Zapravo, zaposleni u veoma važnim kineskim državnim ustanovama dobili su zadatak da ne parkiraju vozila kompanije Tesla unutar vladinih zgrada i na vladinom zemljištu, zbog bezbednosnih rizika koje donose njihove eksterne kamere.
Nešto više informacija vezanih za mašine koje su razvijene za praćenje podataka poslatih izvan granica Kine za sada nije objavljeno.
N.Đ.