Kia EV6 na testu u rangu Porsche Taycan Turbo S modela

Kia EV6 je veoma bitan automobl za južnokorejskog proizvođača, posebno zbog neverovatno dobrih performansi na zloglasnom moose testu...

Baš kao i Hyundai Ioniq 5 i Genesis GV60, Kia EV6 model koristi Electric-Global Modular platformu grupacije i na svetska tržišta stiže u različitim postavkama. Za ovaj test km77 kanal iskoristio je evropski EV6 GT-Line model. Ova publikacija inicijalno je pokušala da manevriše kroz prepreke pri brzini od 80 km/h, a uprkos tome što je EV6 pružio veoma dobre performanse i bio veoma lagan za kontrolu, automobil je ipak oborio nekoliko čunjeva.

Brzina je zatim smanjena na 78 km/h i u ovom pokušaju EV6 je pružio besprekorne performanse i prošao sve krivine i čunjeve bez ikakvih problema. Najvažnije od svega jeste to što je ovaj test uključio i regenerativni kočioni sistem, postavljen na Level 2, pomažući automobilu da skine nešto sa ove brzine tokom istog. Sa regenerativnim kočenjem onemogućenim brzina je uvećana na 79 km/h, nakon čega je Kia ponovo udarila nekoliko čunjeva.

Pri svojoj najboljoj brzini, sa kojom je besprekorno završio test, ovaj automobil je zaobišao performanse Porsche Taycan Turbo S modela, koji je svoj performans izveo savršeno pri brzini od 77 km/h. Uprkos tome što test nemačkog automobila nije uključivao regenerativno kočenje, to ipak ne umanjuje veliki uspeh i savršene performanse EV6 modela.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group