Nekada slavni američki brend je nedavno najavio svetu svoj veliki potencijalni povratak proizvodnjom isključivo električnih vozila do 2030. godine...
Buick je uradio nešto što su brojni drugi proizvođači već učinili predstavljajući svoj potpuno novi identitet, sa pojednostavljenijim logoom koji će ga krasiti, ali odluka o promeni znaka ove kultne marke startovala je potpuno nezavisno od pomenutih ambicija u sferi elektrifikacije.
Kao što je glavni dizajner brenda Bob Ros naveo, novi logo i naknadno preoblikovan identitet brenda, predstavljaju ’veoma srećnu nezgodu’. Zapravo, novi logo američkog brenda startovao je svoj put kao nekompletirana skica koja se provukla kroz komunikacione praznine i slučajno se našla u rukama predsednika brenda GM, Marka Reusa. Niko od zaposlenih nije planirao da se logo brenda toliko drastično prpomeni, a sudeći prema Stivu Mekabu, višem menadžeru dizajna kompanije Buick, za skicu je bio zadužen Ričmond u okviru projekta koji je ovom proizvođaču trebalo da donese novo lice.