Kako je sticajem čudnih okolnosti kompanija Buick dobila svoj novi znak

Više slika

Više slika

Nekada slavni američki brend je nedavno najavio svetu svoj veliki potencijalni povratak proizvodnjom isključivo električnih vozila do 2030. godine...

Buick je uradio nešto što su brojni drugi proizvođači već učinili predstavljajući svoj potpuno novi identitet, sa pojednostavljenijim logoom koji će ga krasiti, ali odluka o promeni znaka ove kultne marke startovala je potpuno nezavisno od pomenutih ambicija u sferi elektrifikacije.

Kao što je glavni dizajner brenda Bob Ros naveo, novi logo i naknadno preoblikovan identitet brenda, predstavljaju ’veoma srećnu nezgodu’. Zapravo, novi logo američkog brenda startovao je svoj put kao nekompletirana skica koja se provukla kroz komunikacione praznine i slučajno se našla u rukama predsednika brenda GM, Marka Reusa. Niko od zaposlenih nije planirao da se logo brenda toliko drastično prpomeni, a sudeći prema Stivu Mekabu, višem menadžeru dizajna kompanije Buick, za skicu je bio zadužen Ričmond u okviru projekta koji je ovom proizvođaču trebalo da donese novo lice.

Ričmondov crtež je bio rana reinterpretacija koji je, baš kao i druge skice, posedovao samo grube obrise onoga što bi na kraju trebalo da bude ispunjeno i dovršeno. Tradicionalni znak kompanije Buick još uvek nije bio uključen u čitavu priču, kao što je prvobitno bio plan i na haubama je ostalo samo nekoliko vertikalnih crta. Međutim, Reus je video ovaj dizajn i kako deluje, veoma mu se svideo.

Ovo je na kraju dovelo do toga da američki brend redizajnira svoj znak, rearanžirajući trostruki štit u pravim, horizontalnim linijama, radije nego u dijagonalnim. Krug koji okružuje ove štitove takođe je uklonjen, iako je on bio deo dizajnerskog jezika kompanije Buick još od 1956. godine. Reus je izjavio da će novi logo služiti brendu veoma dobro i da on predstavlja oličenje velike promene i prebacivanje sa motora unutrašnjeg sagorevanja na električne jedinice.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group