Italijani žele da spasu svoje klasične superautomobile

Italija je u pregovorima sa Evropskom Unijom kako bi napravila izuzetak u predstavljenoj zabrani motora sa unutrašnjim sagorevanjem do 2035. godine, posebno za najikoničnijeg proizvođača ove zemlje...

U nedavnom razgovoru sa ekipom Bloomberg portala, trenutni Ministar za ekološku tranziciju u administraciji Maria Dragija, Roberto Cingolani, koji je takođe bivši član upravnog odbora kompanije Ferrari, izjavio je da bi ovaj dogovor mogao da omogući malim italijanskim proizvođačima malih proizvodnih serija, nastavak stvaranja modela sa motorima unutrašnjeg sagorevanja nakon godine koju je EU odredila kao poslednju za ove klasične jedinice.

Bloomberg je naveo da će proizvođačima malih serija, kao što su Ferrari, Lamborghini i Pagani, biti daleko teže da se prebace na potpuno električne platforme jer oni nemaju ekonomsku prednost prodaje na visokoj skali, kao što je slučaj sa velikim proizvođačima koji svoj portfolio prebacuju na električni pogon.

Dodatno, relativni uticaj na životno okruženje automobila proizvedenih u malim serijama, od strane proizvođača iz italije, toliko je neznatan u poređenju sa onim koji donose masovne linije velikih proizvođača koje preplavljuju svet.

Iako bi ovakva regulatorna promena omogućila određenim kompanija da proizvode i prodaju vozila sa motorima unutrašnjeg sagorevanja nakon 2025. godine širom Evropske Unije, Ferrari i Lamborghini su već najavili svoje planove elektrifikacije. Zapravo, izvršni direktor i predsedavajući upravnim odborom brenda Ferrari, Džon Elkan, nedavno je izjavio kako bi potencijalna zabrana motora unutrašnjeg sagorevanja predstavlja dobrodošlu promenu koju proizvođači podržavaju. Ova izjava dolazi za petama potvrde da će Ferrari predstaviti svoj prvi električni model 2025. godine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group