Tehnologija predstavlja sve značajniju stavku u dizajnu automobila, što znači da su enterijeri modernih modela ispunjeni monitorima i komandama osetljivim na dodir...
Međutim, šef dizajna kompanije Hyundai, Hak So Ha, veruje da još uvek postoji mesto za svet analognih kontrola u ovom modernom digitalnom društvu. Razgovarajući sa novinarima na kanadskom Internacionalnom sajmu automobila, dizajner južnokorejskog brenda izjavio je da su razlozi za ovakvu interakciju vezani za istoriju brenda, proizvodnju retro koncepata nalik Pony modelu i N Vision74 automobila, koji primoravaju dizajnere da razmotre na koji način je moguće kombinovati digitalne i analogne karakteristike.
„Nedugo pre predstavljanja Pony koncepta, radili smo projekte za CES i u autonomnim varijantama, tako da nam je poznato da kada izvadite upravljač i sve što je automobilski, jednostavno završavate sa nečim što deluje kao kuća na točkovima. Želim da vratim više automobilskog uzbuđenja u naše enterijere i dizajn automobila sveukupno. Međutim, činjenica da sve odlazi u digitalizaciju i pretvara se u ekrane osetljive na dodir, bez fizičkih dugmića, stvara potrebu za mešanjem istovremenih digitalnih i analognih karakteristika.“
Dizajner je dodao da poseduje pomešana osećanja vezana za ekrane osetljive za dodir i potpuno digitalne enterijere. Kako je dodao, kao dizajner, on je zaiteresovan za sve što je novo i uvek želi da ostane u toku sa inovativnim i svežim pravcima, ali oni zapravo mogu ostati u sferi razmatranja.