Hibridi kompanije Ferrari nadmašuju standardne modele po prvi put u istoriji

Prošlo je svega četiri godine od kada je kompanija Ferrari predstavila svoju SF90 liniju, prvu proizvodnu verziju automobila sa hibridnim pogonskim sklopom, ali elektrifikovani modeli italijanskog proizvođača danas ipak nadmašuju prodaju čistih varijanti sa motorima unutrašnjeg sagorevanja...

Rekordnih 51% modela kompanije Ferrari prodatih između jula i septembra ove godine posedovalo je hibridnu tehnologiju, što je veliki porast u poređenju sa 43% koliko je iznosila prodaja u tri meseca pre prošlog jula. Kada se u obzir uzme prosek svih meseci ove godine, hibridne jedinice ovog brenda doprinele su ukupnoj prodaji od 19%.

Stoga, postavlja se pitanje da li verni i prestižni kupci kompanije Ferrari odbijaju da kupe klasične modele sa motorima unutrašnjeg sagorevanja, zamenivši ih novim, sofisticiranijim i moćnijim hibridnim jedinicama? Ne, oni jednostavno kupuju sve što italijanski gigant kreira, a on trenutno gradi modele sa ovakvim pogonskim sklopovima. Zapravo, ne postoji izbor između nekoliko pogonskih sklopova kada se kupuje Ferrari, tako da kupci koji žele ulazne ili srednje varijante sportskih automobila, sa motorima koji se nalaze iza njihovih leđa, oni kupuju 296 ili SF90 varijante. Ovo su bila dva automobila koji su vodili prodaju poslednjeg kvartala, kako sam brend navodi, dok su oba dostupna samo sa priključno hibridnim pogonima.

Da li su hibridi u potpunosti preuzeli prodaju italijanskog brenda? Ne nužno. Kako Financial Times navodi, proizvodnja Purosangue krosovera, koji je trenutno dostupan samo u varijanti sa V12 agregatom bez hibridnih dodataka, još uvek raste, a zbog toga što je predviđeno da će imati udeo od 20% u prodaji Ferrari kompanije za sledeću godinu, definitivno je moguće da vrati balans na nehibridne jedinice, makar na neko vreme.

Međutim, nema nikakve sumnje da će priključno hibridne verzije Purosangue modela stići u godinama koje dolaze, zajedno sa nekom vrstom Roma hibrida, takođe. Ferrari nije potvrdio ništa od ovoga, ali je izjavio da će prvi električni automobil kompanije stići 2025. godine i da će čitava njena ponuda biti baterijski pokretana do kraja ove dekade. Prema tome, kako god da okrenemo, klasičnim modelima sa motorima unutrašnjeg sagorevanja italijanskog proizvođača, dani su bez ikakve sumnje odbrojani.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group