Bugatti je stvorio svoje ime u predratnoj eri, kreirajući dva tipa automobila, luksuzne grand tourer jedinice i dominantne grand prix trkačke automobile...
Ovih dana vrhunski i egzotični automobili koje ova kompanija kreira, možemo reći, potpuno odskaču od svoje konkurencije, ali ukoliko biste želeli da kupite klasični tip Buggati automobila, izbor između ove dve serije nikako ne bi predstavljao lak zadatak.
U jednom uglu nalazi se model Type 35C iz 1925., dok nasuprot njemu možemo videti Type 57 Cabrioletmašinu iz 1937. godine. U prepoznatljivom stilu kompanije Buggati, oba ova modela procenjena su preko jednog miliona.
Type 35 je, bez ikakve sumnje, bio jedan od najuspešnijih trkačkih automobila tog vremena. Imao je preko hiljadu trka pionirskih dvadesetih godina, ostvarujući u proseku 14 pobeda svake nedelje. Plavi primerak koji vidite u galeriji jeste 35C, sa super punjenjem koje podiže maksimalnu zapreminu osmocilindričnog ravnog motora za 1,5 litara i stvara konačnu snagu od 128 konja. Ovaj model je ostvario rekorde na 1928. Moroccan Grand Prix trci, jurcajući prosečnom brzinom od 150 km/h između Kazablanke i Marakeša.