BMW tvrdi da bi njegova sledeća M3 linija mogla postati još luđa

Više slika

Više slika

BMW M3 ostaje najikoničniji model M divizije, a sudeći prema direktoru ovog brenda, Frenku van Melu, sledeća generacija ovih automobila može postati još ’luđa’...

Nije nikakva tajna da BMW M utapa svoje noge u svet električnih pogonskih sklopova, koji će na kraju progutati i M3 odnoseći ga zajedno sa sobom istim putem. Iako Mel tokom svog intervjua datog za Autocar nije precizirao sa kakvim će pogonskim sklopom stići sledeća generacija M3 modela, on je istakao da će kompanija osigurati da se radi o propisnom M automobilu.

„Priča o M3 je večna“, izjavio je direktor. „Svaki put kada promenimo pravac po pitanju motora, od četvorocilindričnog, preko šestocilindričnog, do osmoscilindričnog i nazad do šestocilindraša i turbo-punjača, ova priča se nastavlja. Možda će krenuti električnim putem, ali ukoliko to učine, ovi modeli će i dalje biti M3. Nevezano sa pogonskim sklopom, kupci će uvek biti u mogućnosti da voze naše automobile i tačno znaju da oni nose oznaku M. Izdržali smo test vremena pedeset godina i nastavićemo to da radimo.“

Van Mel je dodao da bi lično voleo da vidi elektrifikovane M modele u budućnosti, uključujući obe varijante – hibride i čisto električne automobile, ali ukoliko ih njegova kompanija kreira, oni će biti toliko revolucionarni da će ih svi kupci smatrati ludim i jednostavno neće biti u mogućnosti da predvide sve ono što ih čeka.

Izazovi sa kojima se susreću gotovo svi brendovi orijentisani prema entuzijastima jeste njihovo ubeđivanje da je prelazak na električne pogone pravi potez. Međutim, sudeći prema Melu, velika većina BMW M kupaca nije zabrinuta za pravac u kom će brend usmeriti svoje agregate.

„Mi konstantno razgovaramo sa našim vernim kupcima i odgovor koji dobijamo od 90 do 95% njih jeste da oni zapravo ne brinu u kom će se pravcu naši pogonski sklopovi kretati. Oni samo žele M automobile. Da, pojedini navode da ukoliko ne budemo radili V8 verzije oni definitivno ispadaju, ali to je potpuno u redu i ja to poštujem“, otkrio je direktor.

Znamo da će sledeća generacija treće serije biti prva koja će pod sobom imati potpuno novu Neue Klasse arhitekturu. Ova platforma je dizajnirana kako bi pružala podršku za rasporede prednje, zadnje i 4x4 vuče, što samo podržava tezu Autocar publikacije, koja je navela da bi budući M3 modeli mogli stići u konfiguracijama zadnje i vuče na svim točkovima, baš kao i automobili koji se trenutno nalaze na tržištu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group