BMW se priseća svog veoma posebnog i unikatnog V12 E31 M8 modela

Nekada davno, pre nego što se sadašnja BMW M8 linija pojavila, bavarski proizvođač automobila razvio je unikatnu varijantu visokih performansi E31 generacije i serije osam...

Iako ova mašina nažalost nikada nije stigla do proizvodne linije, ona ostaje i danas ozbiljan komad brilijantnog autoinženjeringa. Na snimku BMW Group Classic kanala, možete videti prototip BMW M8 modela koji je unikat u poređenju sa regularnom osmom serijom svoje generacije, a koji predstavlja nešto što nikada nije ni postojalo u njoj, a to je V12 motor.

V12 napajani M8 prototip predstavlja modifikovanu verziju šestolitarskog V12 agregata koji je korišćen u 850i Coupe modelima. BMW objašnjava da postoje samo tri primerka ovog agregata preživela do današnjeg dana, od kojih su svi kreirani 1990. godine. V12 takođe poseduje sistem podmazivanja suvog korita i nezavisne karburatore.

Jedan od najiteresantnijih aspekata ovog pogonskog sklopa jeste činjenica da je njegov rezevoar ulja stajao u prtljažniku jer nije bilo dovoljno mesta da se ugradi ispod haube. Ova preko potrebna karakteristika koristila je uljne vodove koji su putovali od rezervoara pozadi, preko krova, do V12 jedinice napred.

BMW M8 prototip parkiran je u jednoj od ustanova nemačkog proizvođača automobila godinama unazad, ali kada je on odlučio da ga ponovo pokrene otkrio je da se rezervoar za gorivo polako dezintegriše sa unutrašnje strane, stoga je novi morao biti proizveden i ugrađen u ovaj model. On je sada u savršenom voznom stanju i bavarski gigant ima planove da ga uskoro vrati na puteve.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group