Nemački brend Audi pre nekoliko meseci potvrdio je sve redizajnerske zahvate na svojoj R8 porodici koju je potpuno obnovio za sledeću godinu…
Prvi i najvažniji dodatak najnovijem modelu jeste laserska tehnologija koja sa V10 Plus modelima dolazi kao standard i moguće ju je videti kao plavi svetlosni signal u kućištima farova.
Ovaj sistem sadrži različite laserske obrasce koji se aktiviraju pri brzinama od 64 km/h i iznad, kada uslovi dozvoljavaju i može biti zamenjen LED dugim svetlima koja dalje poboljšavaju vidljivost.
Ostale promene kreirane na nemačkom superautomobilu uključuju dodavanje standardne visokosjajne antracitne linije V10 modela i karbonskih komponenti V10 Plus automobila, zajedno sa devetnaestoinčnim točkovima koje poseduju srebrne finiše, dostupne jedino na nekadašnjim verzijama R8 automobila.
Mnogobrojni superautomobili deluju pomalo nespremno za zimu, pa čak i jesen, ali ne i Audi R8 V10 Plus, koji je dokazao da može sa lakoćom da se izbori sa svim poteškoćama snežnih uslova, baš kao i njegov ikonični prethodnik model Quattro.
Međutim, dok je Quattro bio zverka uzgajana isključivo sa reli trkama na umu, R8 je superautomobil 21. veka i samo jedan od nekoliko u svojoj klasi koji može biti korišen za svakodnevnu vožnju bez velikih kompromisa.
Snimljen u predivnim predelima Tetra planina u poljskim Zakopanima, video koji sledi predstavlja najnoviji superautomobi nemačkog brenda u ulozi u kojoj se svi njegovi suparnici retko nalaze i pokazuje nam kako se ova mašina snalazi u zimskim uslovima sa obilnim snežnim padavinama, baš kao pravi "zimski ratnik".
Svako kome je ova slika duboko urezana u glavi, mora biti spreman da potroši najmanje 138.000 evra, koliko je potrebno izdvojiti za baznu verziju modela od 540 ks u kupe varijanti, ali i nešto oko 25.000 više za vrhunsku varijantu opsega V10 Plus, koja je ovde prikazana i koja stvara 602 ks i 560 Nm obrtnog momenta.
N.Đ.