Šestolitarska V12 jedinica unutrašnjeg sagorevanja razvija 500 kks i u suštini, nastala je spajanjem dva trolitarska V6 agregata. Sa težinom od 1.400 kilograma, zahvaljujući upotrebi karoserije od ugljeničnih vlakana, 907 je u mogućnosti da razvije stotku iz mesta za svega 3,7 sekundi i u teoriji je trebalo da razvije maksimalnih 357 km/h.
Na nesreću, unikatni automobil nikada nije prošao svoju konceptualnu fazu, tako da je zauvek ostao jedno od najvećih "šta bi bilo kad bi bilo" pitanja u svetu autoindustrije. Ova mašina sada predstavlja deo postavke Peugeot muzeja i ne izlazi napolje previše.
Međutim, pojavile su se određene glasine da su svi delovi koji su potrebni za kreiranje još jednog motora odloženi negde duboko u ostavama i mračnim ćoškovima Peugeot zgrade. Sa druge strane, sa svetom koji se ubrzano približava potpunoj elektrifikaciji, smatramo da će delovi ove velike i nažalost propuštene šanse francuskog brenda zauvek tamo i ostati.
N.Đ.