Slavni koncept koji uskoro proslavlja tri decenije

Kompanija Volkswagen ponovo je javno predstavila svoj CC1 prototip nakon dužeg vremena u svom muzeju smeštenom u nemačkom gradu Volfsburgu...

Izgrađen kao prethodnik modela Audi A2 i sa naslednikom u vidu E-tron verzije, za koju se još uvek čeka potvrda, CC1 je razvijan ranih devedesetih godina kao ekološki ispravno vozilo koje se sastoji od veoma lake konstrukcije i aerodinamičnog dizajna.

Nevezano sa ovim procesom, kompanija je obavezala svoje inžinjere da dostignu mnogo ciljeva istovremeno, kao što su dodatne karakteristike minimalne potrošnje od dve litre na sto kilometara i stvaranje automobila koji je opremljen širokim opsegom sigurnosnih karakteristika koje će dostići sve najveće rejtinge European New Car Assessment programa (NCAP).

Kako bi postigli sve ovo, prototip je opremljen sa trocilindričnim dizel motorom koji proizvodi 34 ks, koji je spojen sa ranom DSG transmisijom koja je pomogla na budućem poboljšanju ekonomičnosti goriva.

Zadatak manje konzumacije goriva produžio se na dizajn eksterijera ovog prototipa automobila koji je opremljen ugljeničnim vlaknima ojačanim plastičnim panelima, pločama koje pokrivaju zadnje točkove i veoma klinastu siluetu. Ove stilske odluke su omogućile automobilu da ima izvanredan koeficijent vuče od 0,2.

Lagana karoserija aluminijumske arhitekture označava da prototip ostaje u mogućnosti da skalira na 440 kg, što je ujedno upola manje od onoga koliko teži model A2. Međutim kompanija je ujedno kreirala prototip manjim od proizvodnog modela, ali je ujedno i nešto više minimalističkog izgleda.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group