Dizajneri Škode uspeli su da naprave mnogo uzbudljiviji model Scale ...
Novi model zove se Skoda Slavia i samo je konceptni automobil, što znači da ga još uvek nećete moći kupiti. To je nezahvalno, jer su učenici strukovne škole Škoda uradili zaista dobar posao transformišući Scalu u ovaj Spyder model.
Uzimajući inspiraciju iz 1957 otvorenog dvodelnog trkačkog automobila Skoda 1100 OHC, Slavia obeležava i 125. godišnjicu osnivanja kompanije. Dizajniran od strane 31 polaznika koji pohađaju strukovnu školu proizvođača automobila, sedmi konceptni automobil Škode od 2014. godine predstavlja most između prošlosti i sadašnjosti.
Nazvana po prvim biciklima koje su proizveli Vaklav Laurin i Vaklav Klement, nakon što su osnovali kompaniju 1895. godine, otvoreni Skoda Slavia model u potpunosti su dizajnirali i napravili studenti, od prvog nacrta do konačnog izgleda.
Kao što vidite, od prednjeg kraja do A-stubova, Slavia izgleda identično kao i Scala proizvodni model. Međutim, stvari su vrlo različite od A-stubova do zadnjeg dela, sa Spyder konceptom koji sadrži dvoje vrata umesto četvoro, bez krova i dugački poklopac sa istaknutim vazdušnim grlićima koji povećavaju aerodinamiku.
Transformacija Scale u dvosed kabriolet zahtevala je mnogo modifikacija, uključujući ojačavanje trapa, zavarivanje zadnjih vrata, redizajniranje podnog dela da bi se prilagodio modifikovanom izduvnom sistemu, kao i razvoj i nabavku novih delova. 20-inčne felne, na primer, preuzimaju se iz Škode Kodiak RS, dok kočioni sistem i glavčine točkova potiču iz Octavie RS.
Koristeći programabilne LED diode postavljene ispod bočnih pragova i iza legura, Slavia koristi dinamično spoljašnje osvetljenje u bojama češke zastave: plave, crvene i bele.
Prenos proizvodnog modela uključuje 1,5-litarski TSI motor od 150 KS i sedmostepeni DSG menjač sa dvostrukim kvačilom.
Iznutra, digitalni instrument instrument ploča i sistem za zabavu Virtual Cockpit takođe su ostali nepromenjeni. Kada je u pitanju unutrašnjost, ona poseduje sportske odlike kao što su Sparco trkačka sedišta, perforiranu koža, crnu karbonsku koža i belo kontrastno šivanje.
Nadamo se da će Škoda razmotiriti proizvodnju ovog modela, jer bismo jako želeli da je vidimo na ulicama.