Novi sportski koncept koji poseduje sve prave kvalitete

Više slika

Više slika

Ne dozvolimo da nas nostalgija povuče i počnemo o tome koliko su izuzetni postali moderni sportski i superautomobili...

Kako god da okrenemo, ni budućnost nije previše svetla, jer će se celokupne linije svesti na potpuno električne i autonomne modele automobila, a to je nešto što današnjim žargonom možemo nazvati progres.

Međutim, ukoliko govorimo o stvarima koje zaista poseduju veliko mesto u našim srcima i današnjem automoto pejzažu, onda su to teme koje se tiču zadnje vuče ili sistemima pogona na svim točkovima, baziranim na zadnjoj osovini, manualnim transmisijama, V8 motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i njihovog neverovatnog zvuka.

Iako je Keno5 za sada, samo konceptualni model, Ahmeda Gamlouša, mi već vidimo kako bi se on savršeno uklopio u celokupnu priču i najverovatnije u proizvodnoj varijanti, čekirao sve moguće stavke današnjeg ljubitelja sportskih automobila.

Počnimo sa dizajnom ovog automobila koji se na najočigledniji način fokusira ka aerodinamici. Ovde možemo uzeti u obzir masivni zadnji stabilizator, usisnike vazduha na haubi i krovu, zajedno sa prednjim i zadnjim otvorima za ventilaciju amortizera. Ostale karakteristike uključuju velike točkove sa glomaznim kleštima i četiri izduvne grane.

Pošto ne posedujemo bilo kakve informacije vezane za pogonski sklop, možemo samo zamisliti jedan moćan motor ispod dugačke haube, matiran na manualnu transmisiju, što izvodimo kao zaključak zbog slike enterijera, koja jasno prikazuje prisustvo pedale kvačila, tako da nam se može.

Odavde, možemo izneti zaključak da se radi o zadnjoj vuči ili pogonu na svim točkovima, ali kako je reč o čistokrvnom sportskom modelu, neka naša pretpostavka ostane na prvom. Ukoliko je reč o balansiranoj šasiji sa odličnim upravljanjem, dosta osećaja i zabavnim faktorom vožnje, onda nikako ne možemo pogrešiti sa rasporedom motor napred/vuča nazad.

Što se tiče putničke kabine, ona je jednostavna, ali moderna, sa dosta ugljeničnih vlakana i elemenata širom kontrolne table, panela vrata, upravljača i šalthebla.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group