Mercedes-AMG nedavno je startovao svoj opseg električnih automobila, sa dodavanjem modela linije 53...
Ovaj pogonski sklop dostupan je u CLS, E klasi kupe i kabriolet modelima, a ujedno dodaje i EQ Boost starter alternator koji hrani električni sistem od 48V.
U kombinaciji sa twin-turbo trolitarskim inlajn šestocilindričnim motorom, celokupna snaga kanališe se na obe osovine putem devetostepenog automatskog menjača, a ona iznosi 430 ks i 520 Nm obrtnog momenta. Međutim, Mercedes-AMG planirao je nešto daleko ekstremnije, kako je direktor brenda, Tobias Moers potvrdio nedavno.
Predstavljeni automobil na koji je direktor aludirao, poseduje pogonski sklop sa 800 ks i koristi sveprisutan V8 motor zapremine četiri litre, dok kompanija tvrdi da će zahtevati manje od tri sekunde kako bi dostigao 100 km/h iz mesta.
Pošto je ovaj hibridizovani pogonski sklop i dalje u fazi razvoja, veoma je teško komentarisati o njegovoj konačnoj snazi, međutim, kada je bio upitan, da li postoje mogućnosti da postane moćan kao pogonski pomenuti iz modela Mercedes-AMG GT koncept, Moers je jednostavno izjavio: „manje, više, da“.
Kao dodatak radu na potpuno novim benzinsko/električnim pogonskim sklopovima, divizija performansi kompanije Mercedes navodno razvija i nova baterijska pakovanja. Takođe, oni su uspeli da skinu i nešto kilograma sa svojih modela upotrebom karbonskih vlakana, ali su dodatno, očuvali prepoznatljivu AMG pesmu koja dolazi iz auspuha.
Inspirisan Formula 1 šampionatom, na primer, Mercedes-AMG Project One, poseduje nekoliko krajnje inovativnih tehnologija. Neke od njih, nalik električnim turbopunjenjima, mogu biti korišćene i u ostalim ulično legalnim automobilima kreiranim od strane brenda AMG u bliskoj budućnosti. Sistem je već ubačen u ostale proizvodne modele, nalik Audi SQ7 i za njega se tvrdi da potpuno neutrališe turbo lag.
N.Đ.