Kompanija Hyundai zvanično otkrila svoj brutalni koncept budućnosti

Više slika

Više slika

Potpuno divlji i retro-futuristički Hyundai N Vision 74 koncept premijerno je predstavljen u SAD, akcentujući štand ovog proizvođača na sajmu automobila LA Auto Show...

Sa prvim pojavljivanjem u javnosti, koncept je ostavio identičan utisak uživo kao i na renderima, donoseći inspiraciju Hyundai Pony Coupe koncepta, koji je dizajnirao Đorđeto Đuđaro za sajmove širom sveta davne 1974. godine, dok proizvođač svoj novi koncept naziva vizijom budućnosti elektrifikacije za N podbrend performansi.

Novi N Vision 74 koncept predstavlja električno vozilo sa gorivnim ćelijama, koje koristi vodonik smešten napred i baterijsko pakovanje od 62,4 kWh smešteno na dnu šasije, radi spuštanja centra gravitacije. Šasija je povezana sa dva nezavisna motora postavljena na zadnjoj strani kombinovano dobrih za 670 ks i 900 Nm obrtnog momenta.

Motori funkcionišu nezavisno jedan od drugog kako bi isporučivali snagu na stranu automobila kojoj je najpotrebnija u svakom momentu. Snaga diferencijala može biti tjunirana za specifične vozačke aktivnosti, kao što su vožnja po trkačkoj stazi ili driftovanje.

Baterije novog koncepta mogu biti napunjene upotrebom konvencionalnih punjača ili putem zaliha vodonika. U suštini, ovaj sistem funkcioniše kao generator od 85 kW i poseduje rezervoar koji sadrži do 4,2 kilograma vodonika, za čije je punjenje potrebno svega pet minuta. Ovaj rezervoar može napuniti baterije putem 800v snažne tehnologije sa e-GMP platforme kompanije Hyundai.

Hyundai N Vision 74 koncept prvi put je predstavljen putem rendera prošlog jula i predstavlja deo onoga što njegov proizvođač naziva kotrljajućom laboratorijom tehnoloških eksperimenata. Novi koncept predstavlja nastavak projekta N 2025 Vision Gran Turismo modela, zvanično predstavljenog 2015. godine.

Južnokorejski proizvođač je, kako sam tvrdi, kroz ovu svoju kotrljajuću laboratoriju uspeo da razvije nova rešenja za stvari kao što je pregrevanje. N Vision 74 koncept, na primer, zahteva tri rashladna kanala za hlađenje za baterije, gorivnih ćelija i motora. Uz pomoć ovog sistema, novi koncept uspeva da održava zagrevanje i energetsku efikasnost pod kontrolom, tako da automobil može biti korišćen dokle god njegov vozač to želi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group