Japanski majstor dizajna donosi modernu reinterpretaciju trkačkog klasika

Više slika

Više slika

Ken Okujama, dizajnerski maestro iz Japana, poznat je po svom radu na ikoničnom Ferrari Enzo modelu i sada predstavlja svoju poslednju kreaciju na prestižnom Concorso d'Eleganza Villa d'Este u italiji...

Kode61 Birdcage model predstavlja superautomobil bez krova inspirisan klasičnim, istoimenim Maserati izdanjem i biće kreiran za specijalne kupce u ograničenoj seriji.

Kode61 Birdcage mašina deli brojne dizajnerske karakteristike sa ikoničnim Maserati Tipo 61 trkačkim automobilom, koji se nalazio u proizovdnji od 1959. do 1961. godine. Ovaj automobil svoju isnpiraciju duguje Maserati Birdcage 75th konceptu, dok je Okujama odlučio da svoju viziju ostavi bez krova i šoferšajbne, ostavljajući putničku kabinu sa dva sedišta potpuno otvorenu.

Japanski superautomobil poseduje specijalnu i intrigantno dizajniranu karoseriju, okarakterisanu glomaznim branicima, oštrim prednjim i zadnjim delom i polu vratima koja se otvaraju nagore. Tanka svetlosna jedinica i crni akcenti na donjem delu karoserije, uključujući prednje usisnike vazduha i istureni firuzor, dodaju njegovom prepoznatljivom izlgedu, dok trokraki aluminijumski točkovi podsećaju na one sa Maserati MC20 superautomobila.

Unutar putničke kabine nalazi se retro stilizovana kontrolna tabla sa svetlim elementima, manualnim menjačem, analognim instrument satovim i ekranom okrenutom ka putničkom delu.

Iako su posebni tehnički detalji ograničeni, prisustvo visoko montiranog duplog izduvnog sistema na zadnjoj strani i veliki usisnici vazduha napred, sugerišu da je Kode61 Birdcage model pokretan motorm sa unutrašnjim sagorevanjem. Čest je slučaj kod ovakvih proekata da se koriste postojeće šasije i agregati superautomobila, koji se smeštaju ispod specijalno kreiranih panela karoserije i enterijera, što može značiti da je isti pristup iskorišćen i kod stvaranja Kode61 Birdcage automobila.

Kode61 Birdcage će imati svoj debi u okviru kategorije konceptualnih modela na ovogodišnjem Concorso d’Eleganza Villa d’Este, istovremeno obeležavajući veliki jubilej kao prva japanska carrozzeria koja će biti nominovana za nagradu. Međutim, ovo nije samo dizajnerska studija, jer je Ken Okujama potvrdio da će superautomobil biti proizveden u ograničenim količinama i ručno sklapan u japanskoj Yamagata fabrici.

Iako tačna cena ovog automobila nije otkrivena, svako ko ga poželi bez ikakve sumnje može očekivati premijum cenu za ovakvu ekskluzivnu i ručno kreiranu mašineriju.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group