Japanski gigant predstavlja novi koncept sa agregatom Hayabusa supermotocikla

Kompanija Suzuki ima veliku ekspertizu kada je u pitanju kreiranje motocikala i automobila, dok za svoju poslednju konceptualnu kreaciju koja će se pojaviti u jednom popularnom naslovu, ona uspeva da sastavi najbolje iz dva sveta...

Digitalni koncept ovog brenda predstavlja ultra-lagani roudster, koji koristi agregat brutalnog Hayabusa modela u kombinaciji sa još tri električna motora. Po pitanju dizajna, Suzuki Viison GT izgleda kao Swift bez krova na steroidima i dolazi potpuno izložene putničke kabine sa dva sedišta i skulpturnom karoserijom. Suzuki tvrdi da su dizajneri takođe bili inspirisani i Cappucchino modelom, ali pored stila karoserije, ne postoji ništa više po čemu se mogu povezati.

Prednji deo Vision GT modela neodoljivo podseća na Swift Sport model zbog svoje velike prednje maske, usisnika vazduha na branicima i agresivnim farovima montiranim na izbočenom segmentu branika. Hauba ovog modela prilično je velika za vozilo srednjeg motora, dok kratki stubovi panoramske šoferšajbne i odsustvo krova doprinose dodatnoj dramatizaciji njegovih proporcija. Na zadnjem delu, LED štopaljke podsećaju na Devon GTX model, dok veliki difuzor sa centralno montiranim duplim izduvnim granama jasno ističe da se ovde ne radi o električnim modelu.

Unutar putničke kabine moguće je videti prilično jednostavan raspored kontrolne table, opremljene ekranima koje emituju slike kamera umesto bočnih retrovizora na obe strane upravljača. Na njemu su takođe integrisani i Start/Sport i svetlosna signalizacija za brojne funkcije, pedale menjača i brojne druge neobeležene kontrolne funkcije. Vozač ima pristup transparentnoj instrument tabli i ničemu više, jer ovakvom vozilu definitivno nisu potrebne karateristike informativno-zabavnog sistema.

Kada je reč o pogonskom sklopu, on je definitino najbolji deo ovog koncepta. Benzinski agregat iz Hayabusa dvotočkaša, sa svoja četiri cilindra i 1.340 kubika, sarađuje zajedno sa tri električna motora, koji su u parnoj konfiguraciji postavljeni napred i nazad. Kao rezultat, kombinovana snaga ovog koncepta iznosi 426 ks i više nego zdravih 619 Nm obrtnog momenta. Ove cifre možda ne deluju previše impresivno u poređenju sa ostalim Vision GT projektima, ali je zvuk neverovatnog Hayabusa agregata definitivno dovoljan da nadoknadi sve potencijalne mane. Takođe, bitno je imati na umu da, zahvaljujući usvajanju trkačke tehnologije, ovaj konceptualni Suzuki teži svega 970 kilograma.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group