Dizajn ovog modela nastojao je da prikaže estetiku maslkar automobila, koju deli sa proporcijama sličnim bagi modelima Meyers Manx. Veliki, široki točkovi naglašavaju pogon na svim točkovima koje je ovo vozilo trebalo da dobije, sa hromiranim izduvnim granama i Turbo oznakama koje najavljuju moćan, ali pre svega efikasan motor koji je trebalo da ga pokreće.
Kao konceptualni automobil, on zapravo nije imao dosta od tih karakteristika, već je prvobitno bio maketa drvenog rama sa karoserijom od fiblerglasa, bez motora i funkcionalnih vrata, ali i enterijera koji je vredan pomena, tako da svako ko odluči da kupi ovaj interesantan komad automobilske istorije neće moći sa njim da jurca ulicama. Koncept možda nije bio vožen, ali je poslednjih godina bio eksponat u brojnim muzejima.
Smatran jedinim primerkom svoje vrste i sa dugom karijerom salonskog predstavljanja, ovaj model je u prilično dobrom stanju, posebno kada u obzir uzmemo njegove godine. Međutim, fotografije aukcijske kuće RM Sotheby’s ipak prikazuju pojedine naprsline u fiberglasu. Ovaj koncept biće prodat aukcijski u Hajlend Parku, u Ilinoisu, na aukciji koja će trajati od dvadeset i petog maja do prvog juna.
N.Đ.