Hyundai N Vision 74 - specijalni koncept inspirisan klasičnim modelom Đorđeta Đurđara

Kompanija Hyundai krajem prošle nedelje predstavila je poslednji dodatak svojoj kotrljajućoj eksperimentalnoj kolekciji tehnologija, model N Vision 74...

Inspirisan automobilom koji nikada nije zaživeo, ovaj model predstavlja snove o budućnosti inžinjera južnokorejskog brenda. Novi koncept predstavlja omaž Hyundai Pony Coupe modelu iz 1974. godine, konceptualnoj mašini dizajniranoj od strane legendarnog Đorđeta Đurđara. U to vreme, vizija novonastalog proizvođača automobila predstaljala je uvid u to kako bi sportski modeli mogli izgledati sredinom sedamdesetih, ali ona nažalost nikada nije stigla do proizvodne trake.

Kompanija Hyundai sada želi da se iskupi za tu grešku novim retrofuturističkim modelom. Delom koncept automobil, delom tehnološki izložbeni primerak, ovo vozilo možemo smatrati visoko konceptualnim automobilom, zbog toga što on nije samo dizajnerska vežba, već takođe i demonstracija naučno-fantastične i futurističke tehnologije za koju se inžinjeri brenda nadaju da će postati realnost.

Sa tim na umu, N Vision 74 model napajan je hibridno vodoničnim pogonskim sklopom, koji kombinuje baterijsko/električni sistem vožnje sa vodoničnim gorivnim ćelijama. Proizvođač automobila tvrdi da, zahvaljujući ovoj postavci, automobil poseduje sve prednosti izuzetne efikasnosti hlađenja, istovremeno omogućujući dva različita pokretačka sklopa u zavisnosti od uslova.

Iako ovo deluje prilično komplikovano, kompanija Hyundai tvrdi da kombinacija može voditi do boljeg rasporeda obrtnog momenta radi stvaranja superiorne vuče i nečega što se naziva ’iskustvom u krivinama’, što sudeći prema snimku koji možemo videti ispod sugeriše na driftovanje.

Ovakav sistem takođe poseduje praktične aplikacije, kako tvrde iz kompanije. Sa rezervoarom vodonika koji može biti napunjen za pet minuta i 62,4 kWh baterijskim pakovanjem sa 800V brzim punjačem, N Vision 74 poseduje prelazni opseg od 600 kilometara, uprkos tome što poseduje motor sa brutalnih 670 ks i 900 Nm obrtnog momenta i maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Hyundai tvrdi da, baš kao i ostatak automobila, enterijer pokušava da balansira između zaveštanja originalnog Pony koncept modela i modernosti njegovog pogonskog sklopa. Opisan kao kokpit fokusiran ka vozaču, enterijer putničke kabine, koja poseduje kombinaciju retro analognih dugmića i digitalne instrument table.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group