Hyundai N objašnjava logiku koja stoji iza RM koncepata

Hyundai N je nedavno objavio video u kome objašnjava sve što stoji iza RM projekta...

Sudeći prema kompaniji, pet konceptualnih automobila srednjeg motora fokusiranih na performanse, koji su predstavljeni nedavno, zapravo su kotrljajuće laboratorije, koje će testirati tehnologiju namenjenu ugradnji u proizvodne modele koji će nositi N oznake.

RM projekat startovao je 2012. godine u Namyang R&D Center ustanovi južnokorejskog brenda, kada je grupa inžinjera krenula da pravi planove za rad na nečemu veoma posebnom. Tokom sledećih nekoliko godina, ovaj proizvođač automobila predstavio je RM14, RM15, RM16, RM19 i RM20 koncepte, koji predstavljaju evoluciju iste teme koja teži ka maksimalnim performansama.

Svi RM prototipi konstruisani su na potpuno modifikovanim Veloster šasijama, poseduju srednji motor koji pokreće zadnje točkove i široku karoseriju sa ekstremnim aerodinamičnim komponentama. Nedavno izbačeni RM19 i RM20e modeli kreirani su na bazi Veloster N TCR trkačkog automobila, dok je poslednjepomenuti prvi elektrifikovani N model.

Kao što možete očekivati, RM20e je takođe najmoćniji od svih koji su kreirani, sa centralno montiranim električnim pogonskim sklopom koji stvara 784 ks i 960 Nm obrtnog momenta. Ove specifikacije donose novi nivo performansi sa ubrzanjem od nule do stotke za manje od tri sekunde i maksimalnu brzinu koja prevazilazi 250 km/h. Istovremeno, mogućnosti brzog punjenja omogućuju da baterija od 60kWh bude napunjena do osamdeset posto za svega trideset minuta.

Pored izvanredno lepog izgleda i brzine, RM koncept automobili omogućuju inžinjerima kompanije Hyundai da testiraju brojne tehnologije pre nego što ih ubace u svoje proizvodne modele. Na primer, eLSD sistem testiran je na RM16 modelu pre nego što je stigao do proizvodnog i30 N modela, dok je osmostepeni DTC menjač testiran na RM19 prototipu pre nego što je ubačen u čitav N opseg. Na kraju videa, takođe možemo dobiti i najavu novog RM koncepta, koji će biti pokretan hidrogenskim ćelijama.

Proizvodna verzija kompakta srednjeg motora zamišljenog u RM konceptualnoj formi, već duži period predstavlja trač i ako postane realnost biće predstavnički model i performansni kalup za čitav N brend. Trenutni opseg Hyundai N modela uključuje i20 N, i30 N, u dve - fastbek i hečbek varijante, Veloster N, Kona B-SUV i Elantra N sedan modele.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group