GT-R50 bi mogao ući u ograničenu proizvodnju sa milionskom cenom

Nissan je objavio da će nedavno predstavljeni prototip GT-R50 imati svoj globalni javni debi na Goodwood Festival of Speed događaju...

Štaviše, Nissan tvrdi kako će, u zavisnosti od prijema, GTR-50 verovatno ući u ekstremno ograničenu serijsku proizvodnju, koja će obezbediti ručno kreirana vozila. Inicijalna cena nove linije procenjena je na oko 900.000 evra.

Japanski proizvođač tvrdi da je ovaj projekat dobio zeleno svetlo i da neće biti kreirano više od 50 primeraka, posebno u izradi majstora brenda Italdesign, dok će sveki od modela biti posebno "skrojen" po merama budućih kupaca.

Nissan GT-R50 kompanije Italdesign, baziran je na poslednjem modelu GT-R Nismo, ali poseduje kompletno novu karoseriju i enterijerni dizajn. Ovaj model je posebno projektovan u čast pedesete godišnjce modela GT-R, ali i kuće Italdesign.

Ključne karakteristike uključuju dobro povećanu snagu ispod haube, tanje i šire LED farove, nižu krovnu liniju za 54 mm, zajedno sa strmijim zadnjim vetrobranskim staklom i duplim plutajućim štop svetlima sa šupljim centralnim delovima, između ostalog. Prototip je finiširan Liquid Kinetic Gray bojom, sa Energetic Sigma Gold akcentima, dok je automobil postavljen na neverovatno lepe alu felne od 21".

Enterijer putničke kabine je potpuno redizajniran takođe, sa novom instrument tablom koja poseduje centralni informativno zabavni sistem i digitalne instrumente. Italdesign je koristio dva različita finiša od karbonskih elemenata širom centralne konzole, instrument table i ivica vrata. Zlatni detalji se nastavljaju unutra sa zajedno crnom alkantarom i kožom u istoj boji.

Ovakav trud bi mogao biti kompletiran bez bilo kakvog redizajniranja motora, jer postojeća V6 jedinica poseduje 3,8 litara i dva veća turbo punjenja od GT3 trkačkog automobila, daleko jaču radilicu, klipove, spone, ležajeve, mlaznice ulja visokog protoka, redizajnirane profile bregastog vratila, veće brizgaljke i mnogo toga drugog, što zajedno isporučuje ukupno 710 ks, pri 7.100 rpm i 780 Nm obrtnog momenta između 3.600 i 5.600 rpm.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group