Dorađeni Taigun

Da Ženeva, Detroit, Frankfurt, Pariz i Tokio više nisu jedini svetski priznati auto saloni više i nije neka novost. Jedan od poslednjih koji im se priključio je svakako onaj u New Delhiju gde su se mnogi auto proizvođači odlučili da predstave svoje novitete, a najviše se ističu konceptne najave gradskih crossovera..

 

Nama svakako najzanimljivija je dorađena verzija Volkswagenovog Taguna i to iz barem dva razloga. 

Pre svega jer ovaj proizvođač i brend uživaju veliku popularnost na našem tržištu, a drugo jer je ovo studija koja je vrlo bliska skorašnjem proizvodnom modelu koji bi trebao da se pojavi i kod nas. 

Prvi put Taigun je predstavljen 2012. u Sao Paulu, a nova verzija se razlikuje dorađenim prednjim i zadnjim krajem i pozadi postavljenim rezervnim točkom. Ukupna dužina vozila iznosi 3859 mm, širina mu je 1728, a visina 1570 mm (1605 mm sa krovnim nosačima). 

Međuosovinski razmak mu iznosi 2470 mm što je rezultovalo relativno prostranim enterijerom u koji može da se smesti petoro putnika, a na raspolaganju im je i prtljažnik zapremine 280 l. Preklapanjem zadnjih sedišta zapremina raste na 996 l.

Konceptni automobil je pokretao mali 3-cilindrični 1,0 benzinski TSI motor snage 110 KS (81 kW) pri 5000 o/min i najvećeg obrtnog momenta od 175 Nm pri 1500 o/min. Do 100 km/h ovom modelu je potrebno 9,2 sekunde, a najveća brzina mu iznosi 186 km/h. Uz ukupnu masu od 998 kg, prosečna potrošnja mu se kreće oko 4,7 l/100 km, odnosno uz rezervoar goriva od 50 l, autonomija će mu se kretati oko 1000 km. 

Proizvodnja ovog automobila je već potvrđena, a iz Volkswagena su napomenuli da će utisci sa ovog salona svakako bizi uzeti u obzir prilikom daljih odluka o Taigunu.

O.R.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group