Hiperautomobili obožavaju da se kotrljaju po ravnom i uglačanom asfaltu, tako da ideja ludovanja jednim od njih po ledu, sa 1.914 ks i 2.360 Nm na trapovima, može delovati potpuno suludo...
Međutim, Rimac insistira da njegov predstojeći Nevera model zaista može biti korišćen bilo gde, tako da je automobil odvežen u snegom okovanu Švedsku radi vršenja završnih testova. Ova vožnja je omogućila hrvatskom brendu fino tjuniranje sistema kao što su ABS, ESP i vektora obrtaja, pre nego što oni budu isporučeni proizvodnim vozilima. Ovo je takođe omogućilo inžinjerima da testiraju preporučene zimske gume, koje su dizajnirane posebno za novu liniju od strane brenda Pirelli.
„Testiranje na površinama niskog prijanjanja kao što je ova, omogućuju nam konstantnu i tačnu opservaciju načina na koji naši sistemi funkcionišu pri niskim temperaturama“, izjavio je Miroslav Zrnčević, šef Test razvojnog odeljenja brenda Bugatti Rimac i razvojni vozač. „Stvari se odvijaju daleko sporije nego što bi na asfaltu, tako da imamo veoma prijatno, čak i uglađeno upravljanje dovoljno za dobijanje podataka na koje ne utiču nepravilnosti površina ili temperaturne promene. Nakon dve nedelje testiranja, mi smo veoma srećni što možemo videti upravo one rezultate koje smo želeli da dostignemo.“