Audi e-tron GT predstavlja električni super sedan za 2020. godinu

Više slika

Više slika

Novi Audi e-tron GT koncept izgleda kao da može osvojiti svet poput prave oluje…

On ima otprilike iste mere ako A7 Sportback, dok istovremeno izgleda daleko agresivnije. Ovaj koncept ima 4.96 metara u dužini, odnosno 1.96 metara u širini, što su, kao što smo prethodno naveli, mere A7 Sportback modela, i moramo priznati da nam to nimalo ne smeta. Što se tiče visine i baze točkova, tu se susrećemo sa ciframa od 1.38 metara za visinu i 2.90 metara za točkove.

e-tron GT koncept rođen je kao plod direktne saradnje Audi Sport i Porsche brendova, pa je otpoče na istoj plafromi koja je korišćena za Taycan, uključujući i pakovanje baterija. I dok njegov tačan raspon nije specifikovan detaljno za sada, sasvim električni e-tron GT će, prema nekim očekivanjima, moći da putuje 400 kilometara sa jednim punjenjem, kao i da se napuni do 80 % kapaciteta za samo dvadeset minuta, zahvaljuljući svom sistemu od 800 volti, sa kojim može preći oko 320 kilometara u cugu.

Kada se radi o performansama na pravoj liniji, e-tron GT može postati pravi konkurent Audi RS modelima, zahvaljuljući ukupnoj cifri snage od 434 kW, što se prevodi na 582 konjske snage. Audi očekuje da će proizvodna verzija dualnog motora e-tron GT moći da ubrza od nula do sto kilometara na čas za oko 3.5 sekundi, pre nego što za malo više od 12 sekundi dostigne 200. Maksimalna brzina će mu biti ograničena na 240 kilometara na sat, za svrhe EV opsega.

E sad, ako te cifre performansi nisu dovoljno uzbudljive za vas, onda morate znati da će biti jako malo vizuelnih razlika između ovog koncept modela i modela koji je spreman za proizvodnju, a koji nam dolazi za manje od dve godine.

Dizajn prednjeg dela ovog modela je ekstremno agresivan, sa snažnom heksagonalnom rešetkom, Matrix LED farovima i grafikama u formi munje, kao i sportskim dizajnom branika. Sa strane možemo primetiti velike točkove od 22 inča sa 285/30 gumama, kao i nedostatak ručki za vrata. Ako je suditi na osnovu Porsche Taycan, a trebalo bi, regularne ručke za vrata će se pojaviti na proizvodnom modelu. Razlog zbog kog ovaj model ima veće usnisnike vazduha nego inače krije se u hlađenju baterija.

Na zadnjem delu, ovaj model nas više podseća na kupe nego što to čini A7 Sportback asortiman, dok se njegovo svetlo proteže čitavom dužinom zadnje maske. Moramo priznati da je ovo u svakom slučaju najdinamičniji Audi model sa četvoro vrata, ikada kreiran.

Unutar vozačke kabine, susrećemo se sa minimalističkom kabinom, gde većina površina ima neku vrstu funkcionalnosti osetljive na dodir, osim naravno merača koji su verovatno sasvim digitalni. Ekrani su okrenuti prema vozaču, koji može upravljati vozilom i uz pomoć inteligentne glasovne asistencije.

Druge osobine enterijera uključuju volan od alkantare, nove materijale, selector vozačkog moda koji pomaže pri promeni ponašanja automobila, raspored sa četiri sedišta i slično.

Kada se bude zvanično pojavio, ovaj automobil će imati autonomnu funkcionalnost trećeg nivoa, kao i visok nivo povezivosti sa mobilnim uređajima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group