Zbog čega legendarni Stig bira upravo Lancia Delta Integrale 16V

Kada se radi o savetima za kupovinu kompaktnih modela, malo ljudi na svetu može dati tačnije mišljenje o njima od Bena Kolinsa...

Bivši Stig lično odlučio je da sebi priušti Lancia Delta Integrale model, što je definitivno sasvim dovoljno kako bi se horde obožavalaca legendarnog Top Gear serijala dovelo do ludila i nateralo da krenu da guglaju za nečim sličnim.

Kao što je detaljno opisano u poslednjem Drivetribe programu, Kolins je razmatrao kupovinu ove legendarne mašine već neko vreme. Njegova lista potencijalnih kandidata polako se skupljala i na kraju se svela na Lancia i Peugeot 205 GTi modele, sa italijanskim pastuvom koji je ipak pobedio zbog svoje vrednosti i u ovom slučaju nasleđenog kvaliteta po kome je nedostižan.

Kolinsov primerak italijanske mašine kupljen je na aukciji za 32.673 evra i originalno je bio kreiran kao model za japansko tržište. Kao takav, on je čuvan godinama sa pažnjom kakva mu dolikuje i kao većina klasika koji stižu iz zemlje izlazećeg sunca, a pored toga, njegov vlasnik mu je ugradio i klima uređaj.

Na ovom modelu ne postoji vidljiva rđa, karoserija je prava kao strela i enterijer je besprekorno očuvan, sa jedinom zabrinutošću u vidu neba koje se pomalo oklembesilo. Pored toga, jedini mehanički delovi koji zahtevaju pažnju jesu klasične gumice, kaiši i kvačilo koje je pomalo sumnjičavo.

Kolinsonov primerak predstavlja ’regularni’ 16V model Lancia Delta HF Integrale, umesto dosta hvaljenog Evoluzione ili Evo II modela. Međutim, postoje prednosti koje ovaj 16V donosi sa sobom. Iako nešto uža šasija možda nije bolja kada je u pitanju spoljno prijanjanje u krivinama, ona je zapravo dosta špicastija i daleko izdržljivija na britanskim lošijim putevima. Tu je zatim daleko manje zagušivanja buke, tako da je iskustvo za volanom daleko angažovanije. Na kraju, 16V model je duplo jeftiniji od Evo jedinica, zadržavajući pogon na svim točkovima koji je čitavu liniju učinio toliko specijalnom, podižući njene vrednosne proporcije.

Lancia Delta HF Integrale pridružila se 997 generaciji Porsche 911 Turbo modela i bivšem vojnom Land Rover Defender 90 automobilu iz 1998. godine, kako bi sada stvarali prilično upečatljivu garažu od tri automobila.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group