Zaustavite planetu silazim - sajmovi ostaju bez svojih lepotica

Svetski proizvođači automobila na predstojećem sajmu u Ženevi, doneli su odluku da neće svoje štandove ukrašavati na tradicionalan način...

Ovo naravno znači, da promo devojke u sportskim mini suknjama i cipelama sa visokim potpeticam više nećemo moći da gledamo! Najlepši detalji svakog sajma automobila zvanično više neće postojati, a ujedno ovakva vest ne mora previše da nas čudi, jer jasno je odavno da svet odlazi put sunovrata.

Zapravo, ova odluka dolazi nakon stvaranja velikog pritiska globalne #MeToo kampanje, koja sudeći prema zvaničnim izvorima, unosi borbu protiv seksualnog uznemiravanja u sve moguće sfere naših života.

Južnokorejska kompanija Ssangyong Motor, prema navodima, planira da zameni svoje „provokativne“ promoterke, po kojima su poznati u industriji, realno, po automobilima nešto i nisu, muškim i ženskim modelima obučenim u diskretnu sportsku odeću. Slično ovome, veliki proizvođači kao što su Toyota i Nissan, opredelili su se da ne upošljavaju više modne predstavnike na svetskim događajima.

„Vremena su se promenila. Sada ima daleko više smisla koristiti specijalizacije naših proizvoda kako bi se oni bolje prodavali“, izjavila je Sara Dženkins, predstavnik medija kompanije Nissan iz Švajcarske. Da, kako da ne.

Luksuzni ogranak kompanije Toyota, Lexus, izjavio je da će se prisustvovati švajcarskom događaju bez modela, dok Fiat/Chrysler Automobiles grupacija ukida ugovore sa određenim ženskim modelima zbog zabrinutosti od snažnih kritika koje mogu doći od strane #MeToo pristalica. Predstavnici brendova Maserati, Jeep i Alfa Romeo navodno planiraju da svoje mladiće i devojke opremaju „diskretnijim i manje napadnim“ komadima odeće nego prethodnih godina.

Ova ozbiljna promena pravca u demonstriranju ženske seksualnosti, zajedno sa lepotom novih i sjajnih autombila, dolazi uslovljena poslednjim holivudskim skandalom vezanim za seksualno uznemiravanje. Svi su podvili rep, kada je započeta kampanja #MeToo, prethodne godine, a pratila je optužbe za silovanje upućene holivudskom filmskom producentu Harviju Vajnstajnu.

Sverastuće ludilo znano kao #MeToo pokret, nedugo zatim, uspelo je da natera nekoliko evropskih sportskih događaja da se odreknu hostesa koje rade pored trkačkih staza u „takmičenjima u kojima dominiraju muškarci“. Ranije ovog meseca, Formula jedan organizatori, takođe su doneli odluku da o prestanku zapošljavalja modela.

Kako bi progutao sve što mu se servira, odnosno sprečio dobijanje velikih kritika, koje mogu usloviti drakonskim kaznama, upućenim od one veoma besne i besmislene manjine koja diktira uslove života na ovoj planeti, legendarni proizvođač pneumatika Pirelli, poznat po svojim kalendarima sastavljenim od odgovarajućih lepotica za svaki mesec, isto tako peuzima nešto skromniji pristup.

Stoga, koliko sigurno se može dogoditi da ove godine, na ženevskom sajmu automobila vidimo modele u crnim pantalonama i košuljama zakopčanim do grla, umesto zanosnim kompletima u kojima smo imali priliku da uživamo prošle.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group