Kada razmišljamo o istočnonemačkim automobillima nemoguće je da prvo ne pomislimo na Trabant modele...
Međutim, sa istočne strane zida postojali su i drugi autmobili, kao što je Wartburg 353, pa čak i sportski modeli kao što je ovaj predivni 1976 Melkus RS 1000.
Kreiran u okviru desetogodišnje kampanje, od 1976. godine u Drezdenu, koji se tada nalazio u Istočnoj Nemačkoj, Melkus je predstavljao čedo Hansa Melkusa. Hans je bio veoma vešt trkački vozač i u svojoj karijeri kreirao je niz takmičarskih automobila, ali svega jedan RS 1000 ulično legalni model.
Kreiran sa karoserijom od fiberglasa, postavljenoj na merdevinastoj šasiji, RS model je posedovao vrata galebovo krilo i izgledao je kao da je spušten iz svemira u sasvim prosečnu Istočnu Nemačku davnih sedamdesetih godina.
Naravno, nije previše istočnonemačkih građana videlo ovu mašinu svojim očima, jer je Melkus kreiran u svega 101 primerak, od kojih je većina pokretana jednolitarskim Wartburg dvotaktnim trocilindrašima, opremljenim trostrukim karburatorima. Međutim, automobil koji vidite u galeriji, ali i na snimku ispod teksta i koji se nalazi na prodajlnoj listi aukcijske kuće Collecting Cars, predstavlja jedini RS 1000 koji je u to vreme dobio V6 Müller-Andernach motor, zapremine 1,3 litra.
Ovaj mali V6 bio je potpuno neobičan, ali činjenica da se radi o dvotaktnoj varijanti, čini ga još neverovatnijim. Ono što je poznato i što možemo istražiti sami putem interneta, motor o kome je reč originalno je kreiran u mornaričke svhe, ali je nakon toga razvijen za preteču kompanije Audi, Auto Union i DKW F 102 sedan model ovog proizvođača. Međutim, svega nekoliko prototipova opremljenih ovim V6 motorima je kreirano. Prodavac tvrdi da je V6 mašina dobra za 110 ks i 180+ Nm obrtnog momenta, koji su bili sasvim dovoljni da ubrzaju automobil težak svega 720 kg do maksimalnih 201 km/h.
Predstavljen u Ferrari Giallo boji i finiširan crno/sivom kombinacijom, automobil je u sveukupno dobrom stanju, ali su svakako prisutni pojedini znaci koji odaju njegove godine. Činjenica da je uopšte preživeo dokazuje da mu je svakako bolje nego kompaniji koja ga je kreirala. Brend Malkus zatvoren je 1986. godine i ponovo otvoren dvehiljaditih od strane osnivačevog sina, koji je predstavio modernog naslednika u vidu RS 2000 modela sa Opel motorom, ali je on nestao svega nekoliko godina kasnije.
Tesla fabrika u Nemačkoj suočava se sa ozbiljnim problemom krađe šolja za kafu, dok sindikat koji predstavlja radnike ne isključuje mogućnost štrajka zbog sve većeg nezadovoljstva....
U Kini se dogodio neobičan saobraćajni incident u kojem su učestvovali automobil vredan oko 3 miliona dolara, Koenigsegg Agera R, i znatno pristupačniji Buick Verano, čija cena izn...
Kupovina električnog vozila nekada je delovala kao ulaznica za svet budućnosti – bez benzina, bez izduvnih gasova, bez brige. A onda ti se upali lampica na tabli. I krećeš u ono št...
Posle višemesečnog nadmudrivanja, predsedničkih pretnji i diplomatskog "ping-ponga", Sjedinjene Američke Države i Evropska unija postigli su gigantski trgovinski sporazum koji bi m...
Ako ste pomislili da su impresivne prodajne brojke kineskih proizvođača automobila rezultat spektakularne potražnje — vreme je da pogledamo sitna slova…
Zvuči kao clickbait za ljubitelje automobila, ali izgleda da je istina: Alfa Romeo i Maserati planiraju limitiranu seriju sportskih automobila sa — da, dobro ste pročitali — manuel...
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.