Vazduh nam konstantno krade novac, ali uprkos tome što mi preko toga olako prelazimo, to ne menja činjenicu da je ovo nesrećna realnost u kojoj tokom putovanja autoputem trpimo neverovatnu količinu otpora, koji nas usporava i troši gorivo...
Zapravo, Kris Entoni, direktor kompanije Aptera, proizvođača veoma aerodinamičnih električnih modela, sugeriše da oko šezdeset posto energije regularnog automobila odlazi na brze vožnje autoputevima, odnosno guranje vazduha ispred njih. Stoga je potpuno prirodno što imamo želju da koristimo aerodinamičke principe kako bismo smanjili cifre atmosferskog otpora koji su prisutni.
Podstaknut rekordnim cenama goriva u Kaliforniji, Think Flight, YouTube kanal fokusiran na aeronautiku, odlučio je da svoje znanje o aerodinamici prenese na autombile kako bi smanjio koeficijent otpora vetra i to bez previše ulaganja.
Sa razumnim objašnjenjem iza činjenice da je Subaru Impreza hečbek automobil dizajniran oko praktičnosti, radije nego na aeroefikasnosti, voditelj ovog kanala odlučio je da u svom videu iskoristi izolacionu penu od 1,5 inča kako bi produžio njegovu površinu.