Uzbudljivi snimak jurnjave planinskim putevima najboljeg što Porche ima da ponudi

YouTube predstavlja izvanredan izvor automobilskih snimaka, ali ponekada, želja za stvaranjem sinematičkih videa staje na put onome što ljudi zaista žele...

Upravo zbog toga, kompanija Porsche izbacila je novi video svog Cayman GT4 RS modela u što jednostavnijem mogućem formatu i upravo je zbog toga daleko bolji.

Novi video nema nikakav zaplet, niti koristi bilo kakav bioskopski aranžman i prenaglašene specijalne efekte. U njemu ne postoji ništa što može stati na put jednostavnom zadovoljstvu posmatranja uzbudljive vožnje automobila na krajnje izazovnim putevima.

U ovom slučaju, baš kao što je otkriveno na kraju snimka, putevi koji su ovde u pitanju, vijugaju oko Maunt Rašmora u Severnoj Dakoti, popularne američke turističke destinacije. Prirodno, vozač ovog Porsche modela nešto je grubli na gasu i upravlja sportskom mašinom daleko bolje od onoga što bi prosečan vozač mogao da izvede. Ovo nije samo slučaj zbog toga što on upravlja poslednjom visokofokusiranom trkačkom igračkom nemačkog proizvođača, već zbog toga što je čitava deonica tokom koje je snimano bila zatvorena samo za njega.

Kada je reč o samom automobilu, GT4 RS predstavlja najekstremnije izdanje Cayman modela ikada, odnosno model koji je uspeo da okrene krug oko Nirnburgringa za neverovatnih 7:04,511 sekundi, što ga je učinilo za 23,6 sekundi bržim od standardnih GT4 modela bez RS oznake.

Ove performanse su omogućene pomoću četvorolitarskog ravnog šestocilindraša sa unutrašnjim sagorevanjem, dobrim za 494 ks i 449 Nm obrtnog momenta i masivnih 9.000 rpm. Ova snaga odlazi do točkova putem sedmostepenog menjača duplog kvačila, dok sam automobil poseduje brojne komponente za održavanje niske kilaže na svojoj strani, takođe.

Kao rezultat ovoga i brojnih aerodinamičkih poboljšanja, ova mašina dostiže stotku iz mesta za svega 3,2 sekunde i nastavlja da ubrzava sve do maksimalnih 315 km/h. Nemačka mašina poseduje fiksirano repno krilo, difuzor ispod karoserije i prilagodljivi prednji difuzor koji generiše za 25% više sile potiska u poređenju sa GT4 izdanjima.

Sve pomenuto čini da ovaj automobil stručnjaci nazivaju jednim od najboljih kompanije Porsche svih vremena, što zaista govori puno o njemu, ali posmatrajući ga tokom jurcanja ovim zahtevnim putevima u Severnoj Dakoti, uopšte nije teško shvatiti zbog čega je to tako.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group