Uporedimo dva pojma luksuza - Cullinan i Bentayga modele

Svojevremeno, kada su kupci želeli luksuzne terence, najbolje čemu su moglil da se nadaju bili su premijum proizvodi Range Rover ili Cadillac Escalade...

Ne želimo ni u jednom momentu da sumnjamo u kvalitet ovih vrhunskih linija, ali svet danas poseduje proizvođače kao što je Bentley, koji dolazi sa svojim Bentayaga modelom, Rolls-Royce, sa najnovijom lađom znanom kao Cullinan, dok će i Mercedes-Maybach definitivno predstaviti svoju mašinu u ovom segmentu takođe.

Pre tri godine, direktor kompanije Bentley, Volfgang Durhaimer, predstavio je Bentayga model kao „Bentley svih terenaca“, sugerišući na redefinisanje luksuza u ovom sektoru, pomešano sa čistokrvnim Bentley iskustvom. Od tada, njegov dizajn nam je prirastao za srca, iako se dobro sećamo dosta onih koji su se protivili tvrdnjama da je ovo jedan proizvod dobrog izgleda.

Esencijalno, ova linija podseća na EXP 9 F koncept, ali sa redizajniranim prednjim delom, daleko više izgleda kao proizvodni automobil, radije nego skeč. Ostatak karoserije poseduje veoma uglađene linije, dok zadnja strana može biti opisana kao pomalo kockasta, nije savršena, ali radi, makar do određenog stepena.

Kada bismo ih parkirali jedan pored drugog, Cullinan bi nadvisio Bentayga model, baš kao što to Phantom radi sa Mulsanne automobilom.

Obilje luksuza na sve strane

Kao i sa bilo kojim drugim RR proizvodom, ono što najviše znači u enterijeru putničke kabine, jeste ukupno iskustvo. Cullinan možda ne poseduje dizajn kontrolne table najmodernijeg izgleda i definitivno, unutra nećemo pronaći sportske detalje iza upravljača, ali on poseduje ono što mu priliči, bezvremenu eleganciju. Rolls-Royce u svakom slučaju zna šta radi i ovaj brend nikako nije lud kako bi upropastio nešto što savršeno funkcioniše.

Radi poređenja, enterijer Bentayga modela daleko je konzervativniji i nešto više sportski. Možete ga sa lakoćom opisati luksuznim, svakako luksuznijim od bilo kog Mercedes-Benz ili Audi automobila, posebno ukoliko se radi o Mulliner programu namenjenom ovoj liniji.

Kada se radi o tehničkim karakteristikama, gde Bentayga uživa u punoj veličini panoramskog krova, osmoinčnom ekranu osetljivom na dodir, dodatnom tablet monitoru od 10,2 inča i zvučnom sistemu kompanije Naim, dobrim za 1.950 W, Cullinan linija nastoji da impresionira svojim sistemom sa četiri kamere, sa panoramskim pogledom, Night Vision i Vision Assist tehnologijama, vodećim 7x3 displejima visoke rezolucije na podizanje i još više vrhunskih bezbednosnih karakteristika i pogodnosti.

Možda su ova dva modela ipak previše različita

Odmah nam je svima jasno da će ljudi nastojati da upoređuju Cullinan i Bentayga automobile, uglavnom zbog toga što naši umovi tako rade. Mi volimo da procenjujemo vrednosti proizvoda upoređujući ih sa drugim, sličnim njemu.

Glavni „problem“ jeste u tome što, zapravo i ne postoji previše sličnosti između ova dva terenca. Naravno obojica su iz istog SUV tabora, oni su veoma praktični modeli sa visokim razmakom od tla, sve to stoji, ali ovde govorimo o različitim segmentima. Slično kao da pokušavamo da postavimo kompaktni terenac pokraj jednog srednje veličine ili, model srednje veličine pored čistokrvnog SUV automobila, a da pritom, još uvek nismo ni pomenuli cenovnu razliku.

Rolls-Royce Cullinan će svoje buduće vlasnike koštati 272.699,38€ i to pre nego što pogledaju listu opcija, dok je Bentayga jeftiniji za gotovo 84.000 evra.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group