To nije sve. Na ovaj način moguće je obezbediti postizanje čitavih 875ks. To je za 225ks više u odnosu na standardni FF. Naravno, radi se o tome da teoretski E85 obezbeđuje više snage nego benzin, što je Koenigsegg dokazao dosta puta.
Postavlja se pitanje zašto tome nije posvećena pažnja, naročito što se radi o ovlašćenom Ferrari dileru koji je sve ovo i osmislio.
Ono što su oni postigli najbolje je od svega što je do sada viđeno kada je u pitanju V12 Ferrari motor. Takođe treba naglasiti da je i emitovanje ugljen dioksida daleko manje u odnosu na benzinsku verziju.
Kada je reč o performansama, ovo vozilo ubrzanje od 0 do 100km/h postiže za manje od 3 sekunde, što je još jedna od hrabrih izjava. Ukoliko je sve ovo tačno, sigurno je da će biti veliki broj onih koji će poželeti da za 1.500 evra dobiju dodatnih 200ks.