Iako deluje kao da su dinometri veoma česta stvar u autoindustriji, ovi valjci ipak predstavljaju ozbiljan i ogroman komad mašinerije, a jedan od verovatno najvećih na svetu jeste onaj koji radnici kompanije Bugatti koriste za testiranje svojih automobila...
Dizajniran posebno za testiranje pri neverovatno velikim brzinama, dinometar kompanije Bugatti omogućuje precizna merenja pri ubrzanjima do 480 km/h. Iako je ovo surova maksimalna brzina, ona je svega nešto veća od 440 km/h, koja je zvanično limitirana na Chiron modelu. Čak i pri ovim „nižim“ brzinama doduše, sile koje utiču na vozilo i putnike potpuno su neverovatne. Pri brzini od 420 km/h, gume modela Chiron obrću se više od pedeset puta u sekundi, što na njima proizvodi silu od oko 4.000 G. Pri ovoj brzini, vazdušni ventili guma teže masivnih pedeset i pet kilograma.
Međutim, nije samo gravitacija ta koja stvara ogromne sile na pokretačkom delu, već to čini i sam Chiron. Kako bi osigurali da ova mašina ostane na dinometru sve vreme, inžinjeri moraju postaviti dvadeset šrafova od posebinh legura visokog kvaliteta i velike izdržljivosti ispod njegove šasije, kako bi ga prikačili na specijalno dizajnirane adaptere na monokoku. Svaka oplata se zatim povezuje sa drugom snažnim lancima, koji se upredaju i ankerišu na pod hale. Lanci moraju biti u mogućnosti da izdrže dvadeset i četiri tone sile kako bi automobil ostao na mestu i u kontaktu sa valjcima sve vreme.