Najjeftiniji auto na svetu, Tata Nano, nije imao uspeh na Indijskom tržištu koji se očekivao kada je predstavljen 2008. Od kada su isporuke počele u julu 2009. samo 229,157 primeraka je prodato u Indiji, iako je fabrika mogla da isporuči 250,000 komada godišenje. Pad od 86% ih je sačekao u 2013 godini...
Razlog ovako slabe prodaje Tate Nano je veoma čudan. Auto je jednostavno suviše jeftin. Sa cenom od €2,150 kupci ga ne vide kao automobil. I ne može im se zameriti, jer je Tata promoviao Nano model kao zamenu za skuter. Iz tog razloga proizvođač sada pravi nove planove za proboj na tržište i planira da uvede skuplje modele koji će se bazirati na Nano platformi.
Direktor Tate Karl Slym je izjavio da je trenutni Nano model propust marketing strategije koja nije uspela kod publike. Vozači skutera nisu kupovali Nano, jer im nije pružao ono što im pruža skuter, a opet sa druge strane vozači automobila, ne smatraju da je Nano automobil.
Očekuje se da Tata uvede 2011 Pixel koncept (na slikama) kao primer onoga što vide kao budućnost brenda. Nisu ulazili u detalje osim izjavom da će novi model biti ponuđen u nekoliko varijanti i sa širokim cenovnim rasponom.
Videćemo koliko će se ova nova strategija isplatiti.
O.R.