Sto najboljih automobila svih vremena II deo

Kada govorimo o automobilima, svako od nas ima modele koje voli i koje ne voli...

Bilo da govorimo o kupeima, krosoverima, džipovima, terencima, limuzinama ili kabrioletima, svako od nas ima svoj favorit. Takođe, neki ljudi vole manuelni prenos brzine, dok drugi vole automatike. Neki vole mat farbu, neki sedefaste i sjajne nijanse. Neki vole kožna sedišta, dok drugi preferiraju tkaninu.

Ipak, uprkos svim tim razlikama, moramo se složiti da postoje neki modeli koji su klasični i koji definitivno moraju biti na listi najlepših i najboljih. Za početak ove godine, mi smo odlučili da vam predstavimo 100 najboljih automobila svih vremena. Kako bi sto modela bilo previše za jedan članak, lista će biti predstavljena u 4 dela, a vi ćete imati prilike da uživate u velikoj galeriji, koju ćete, sigurni smo, prelistati nekoliko puta. Pogledajte drugi deo...

70. Talbot-Lago T150 CSS (1938)

Poznat kao suza, ovaj CSS model bio je uspešni trkač iz tridesetih sa elegantnim dizajnom koji obara sa nogu i danas, 70 godina kasnije...

69. BMW 8 Series (1989–1999)

Ovaj veliki kupe možda nije egzotičan, ali je bio savršen za svoje vreme sa besprekornim dizajnom spolja i iznutra.

68. Lincoln Continental (1961 – 1969)

Veliki Continental model iz šezdesetih stavio je tačku na prestilizovane američke automobile pedesetih. Omiljen je u krugovima auto-entuzijasta.

67. TVR Tuscan (1999–2006)

Sa svojim interesantnim farovima, klasično britanskim oblikom i šestostepenim menjačem, ova moderna iteracija TVR Tuscan modela je zaista unikatna.

66. Nissan Fairlady Z (1969 – 1973)

Poznatiji pod imenom Datusn 240Z, originalni model je bio najvažniji u automobilskoj istoriji Japana, jer je jednom za svagda dokazao da ova zemlja može preuzeti svetsko tržište.

65. Ferrari Testarossa (1984 – 1996)

Ako pitate bilo koga da vam opiše Ferrari, on će verovatno zamišljati Testarossa model. Sa motorom koji ima 12 cilindara i vrhunskim izgledom, ovaj model nikada neće otići u zaborav.

64. Triumph TR6 (1969–1976)

Sa pomalo staromodnim izgledom, TR6 je jedan od najvoljenijih primera engleskih roadstera.

63. Lexus LFA (2010 – do danas)

Sa vrhunskim V10 motorom i izobiljem karbona, LFA je omiljeni model mnogima, dok njegova Nurburgring varijanta drži poziciju najbržeg automobila po krugovima na ovom čuvenom trkalištu.

62. Morgan Plus 4 (1950 – 1961)

Tradicionalni stil kombinovan sa modernim konceptima veličine i težine opisuju Plus 4 model, koji je bio veoma atraktivna opcija na engleskom tržištu.

61. Lamborghini Gallardo (2003 – do sada)

2003.godine, Lamborghini je predstavbio svoj drugi model – čuveni Gallardo. Osmišljen kao odgovor na Ferrari modele, ponudio je vrhunski izgled kombinovan sa istovetnim performansama.

60. Aston Martin DB6 (1965 – 1971)

Prethodnik ovog modela, DB5, bio je izazovan sam po sebi. Iako nije dostigao iste rezultate kao DB5, DB6 je ipak tehnički poboljšan model koji bi svako voleo da provoza.

59. Lotus Elite (1958–1963)

Originalni Lotus Elite predstavio je formulu koju su pratili svi modeli nakon njega. On je bio ekstremno lagan i zato koristio maksimum svog malog, 1.2 litarskog motora.

58. Lamborghini Aventador (2011 – do sada)

Ovaj superautomobil je očigledna evolucija moćnog Murcielago modela. Kao što je i očekivano, nudi više snage i smeliji izgled.

57. BMW 3.0CSL (1972–1975)

Kao jedan od najređih i najvoljenijih BMW modela svih vremena, 3.0CSL je definitivno najbolji nemački sportski kupe sedamdesetih.

56. Porsche 356 (1954–1965)

Možda vam deluje da Porsche 911 postoji od nastanka sveta, ali, zapravo, 356 model je bio njegov prethodnik.

55. Mazda RX7 (1992–2002)

Od svog zaobljenog tela, pa sve do unikatnog Wankel motora, treća generacija RX7 modela nije ni nalik na bilo šta što trenutno postoji na tržištu.

54. Ferrari F50 (1995-1997)

Iako je uvek u senci ikonskog F40 modela, F50 je nešto egzotičniji model sa V12 motorom.

53. TVR Tuscan (1967 – 1971)

Kao klasnični model malog proizvođača, Tuscan je nešto što retko možemo sresti, čak i na britanskim drumovima.

52. Koenigsegg Agera (2011– do sada)

Švedski Koenigsegg uvek nam nudi sportske modele sa vrhunskim performansama, a njihova kreacija, Agera, performanse podiže na sasvim novi nivo.

51. Triumph GT6 (1966–1973)

Engleski proizvođač Triumph poznat je po svojim roadster modelima, ali oni su proizveli i smeli GT6 sportski kupe baziran na šasiji Spitfire kabrioleta.

50. Audi R8 (2006 – do sada)

Bilo je samo pitanje vremena kada će Audi predstaviti svoju viziju superautomobila, a kada se konačno pojavio, R8 postao je miljenik sveta zbog svog moćnog motora i unikatnog izgleda.

49. MG MGA (1955 – 1962)

MGA model obeležio je novu eru za MG brend. Sa modernim, laganim dizajnom i atraktivnim telom, ovaj roadster bio je instant uspeh sa preko 100.000 prodatih modela.

48. Honda NSX (1990–2005)

NSX je bio izuzetno važan automobil za svoje vreme, jer je dokazao da su superautomobili prerasli egzotični izgled i postali elegantni.

47. Bugatti Veyron (2005 – 2011)

Skoro 15 godina je bio potrebno za kreiranje modela koji bi mogao da preuzme titulu za najbolje performanse od McLaren F1 modela. Samim tim, kada je Veyron to uradio. Čitav svet ga je zapamtio.

46. RUF CTR "Yellow Bird" (1987)

Ovaj automobil, u suštini modifikovani Porsche 911, inspirisao je mnoge ljubitelje automobila kada se pojavio, posebno one pripadnike mlađih generacija.

45. Austin-Healey 100 (1956–1959)

Stotka je savršeni primer kako su britanski proizvođači oživeli svoje pogone posle Drugog svetskog rata.

44. Ferrari Enzo (2002 – 2004)

Izgleda da svake dekade Ferrari izbaci jedan vrhunski opus koji nam pokazuje njihovo umeće i znanje. Za dvehiljadite godine, to je bio Enzo.

43. BMW M6 (1987–1989)

Originalni M6 preneo je postojeći 635Csi na novi nivo i učvrstio ponuđene BMW M performanse na tržištu.

42. Ferrari F430 (2004 – 2009)

Ferrari je predstavio F430 kao zamenu za uspešni 360 Modena model. Sa atletskim oblikom i vrhunskim motorom, ovaj model osvaja sve.

41. Jaguar XK120 (1948–1954)

Ovo je definitivno najbolji predstavnik britanske autoindustrije u posleratnom periodu. Elegantniji stil je u kontrastu sa prethodnikom ovog modela iz predratne ere, SS100.

Nastaviće se...

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group