Škoda se sprema za lansiranje novog ulaznog SUV modela u Indiji, a nedavno objavljene fotografije pružaju nam najsvežiji uvid u njegov dizajn pred premijeru 6. novembra...
Ovaj novi model, nazvan Kylaq, prati najnoviji Modern Solid dizajn brenda i postavlja temelje za debi na jednom od najkonkurentnijih tržišta SUV na svetu.
Kylaq je prvi Škodin model koji ulazi u segment SUV dužine manje od 4 metra. U Indiji, oko 30% svih prodatih novih automobila pripada ovom segmentu, koji je takođe jedan od najbrže rastućih u auto-industriji. Škoda je potvrdila da Kylaq meri 3,995 mm u dužinu i ima međuosovinsko rastojanje od 2,566 mm, ističući da će biti savršeno prilagođen gradskim ulicama i avanturama van utabanih staza.
Prototip koji je prikazan od strane brenda prekriven je pikselizovanim zelenim i crnim omotom, ali se jasno može prepoznati kao Škoda. Prednji deo automobila uključuje podeljen dizajn svetala sa posebnim LED dnevnim svetlima. Istaknuta gornja rešetka, zajedno sa donjom rešetkom, privlači pažnju. Ostale karakteristike eksterijera uključuju fiksne krovne šine, robusne bočne obloge i antenu u obliku morskog psa.
Zadnji deo Kylaq izgleda suptilnije od prednjeg i nema toliko karaktera. Tu je mali spojler koji se proteže sa krova i svetla koja podsećaju na stariji Subaru Crosstrek.
Svi modeli Kylaq zasnovani su na lokalno razvijenoj MQB A0 IN platformi, koja se koristi i za Škoda Kushaq, VW Taigun, Škoda Slavia i VW Virtus. Snagu će obezbeđivati isključivo 1.0-litarski turbo motor sa tri cilindra koji razvija 114 konjskih snaga i 178 Nm obrtnog momenta. Snaga će se prenositi na prednje točkove putem šestostepenog manuelnog menjača ili opcionog automatskog menjača.
Škoda navodi da je izvršila više od 800,000 km testiranja Kylaq u pripremi za lokalno lansiranje. Brend iz VW Grupe se nada da će Kylaq pomoći u povećanju lokalnih prodaja, koje su već prešle 100,000 jedinica u 2022. i 2023. godini.
Kylaq predstavlja sledeći korak u Škodinom asortimanu SUV modela i nastavlja tradiciju brenda da inovira i prilagođava se potrebama tržišta, uz fokus na pristupačnost i modernu tehnologiju.