McLaren F1 model ne zahteva bilo kakvo predstavljanje, ali ovaj posebni primerak, devedeset i sedmi od svega sto šest ikada kreiranih, predstavlja samo jedan od šezdeset i četiri ulično legalna automobila i prilično je poseban...
Šasijskog broja 59, ovaj posebni model se ističe iz više razloga, ali posebno zbog toga što predstavlja jedini automobil koji je napustio fabriku sa redizajniranim farovima, koji su učinili svetla britanskog hiperautomobila podjednako unikatnim kao što su ona kod modela BMW Z1. Ovo je ujedno rešilo problem F1 serije sa nedostatkom visokokvalitetnog osvetljenja tokom noći, što je veoma korisna stavka posebno kada se u obzir uzme činjenica da je ovo jednom bio rekorder koji je dostigao 386 km/h.
Ono što je dodatno pomoglo da se automobil zadrži bezbedno na putu jeste činjenica da je regularno servisiran u McLaren Special operations odeljenju tokom njegovih ranih godina, što je dovelo do toga da bude opremljen veoma poželjnim High Downforce Kit paketom. Novi komplet osamnaestoinčnih točkova potpuno je promenio izgled ove mašine nedugo nakon što je izašla iz fabrike i uprkos novoj opremi za karoseriju koju je dobila nešto kasnije oni su se ipak zadržali do današnjeg dana.